Kaitsu Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 Mitä ainetta tuo vaihdelaatikko on? Samaa kuin lohko? Mikähän maali siinä mahtaa pysyä hyvin kiinni/pysyykö mikään? Vai pitääkö yrittää hinkata siistiksi.. Quote Link to comment
-Alex- Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 Se on kans magnesium seosta, en tiedä kyllä että onko samaa seosta kuin AS41/AS21. Mä olen maalannut mattamustaksi laatikon, ja pari vuotta on kohtalaisen hyvin pysynyt maali. Kuva laatikosta "various projects" osiossa. Quote Link to comment
mite^ Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 kai ne pyssyy ku vetää pohojamaalin ja 2komponenttimaalin päälle. tietty hioo vanhan maalin pinnan ensi. jos vanhan päälle vetää. Quote Link to comment
Jallu Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/3675-moottorin-maalaus-kiillotus/ Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted December 12, 2008 Share Posted December 12, 2008 Tulppaa huohotusreikä sieltä vaihteensiirtimen päästä siitä ekasta saumasta yläreunasta, suojaa siirtäjäakseli, sekä vetarin nysät että kytkinakseli ja hiekkapuhalla se! sitten pohjamaaliks inerta 50 ohuelti ja päälle PUR tai 2K akryyli. Kestää isältä pojalle vaikka suossa varastoisit :D Hiomalla et hapettumaa saa lootasta kunnolla veks, ja tolla 0.1-0.6mm raekoon hiekalla et röpellä pintaa liikaa vaan teet sopivan tartunnan pohjamaalille. Höyrypesurilla jos vielä saat lootan putsattua ennen puhallusta niin lähtee turhat rasvat yms veks. puhalluksen jälkeen myös ihan tarjoustalon vannehopea ja vannelakka sen päällä kestää sekin. Ei se maali, vaan se pohjien laatu... Tosin tarttee sen yhtenäisen kalvon pintaan, eli pelkällä vannehopealla jos vetää, niin hapettuu parissa vuodessa taas. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.