Guest lisitsin Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 eli mikä olisi paras tapa madaltaa minun -74 kuplaa. itse olen miettinyt droppi olkia mutta täytyykö sitten etsiä eteen pienempiä renkaita. nyt alla 165 r15 ja vakio vanteet. alle on tulossa marathon vanteet 4,5" leveenä. tarkoitus ei ole tiputtaa autoa älyttömästi ja säätöakselista en ole kuullut hirveesti kehuja. takaa tiputan varmaan yhden boorin verran. neuvoja otetaan vastaan. auto on minun ensimmäinen kupla joten kokemusta ei vielä löydy Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Mikähän kupla kyseessä? Vm. -74 löytyy kahdella eri alustalla... ;) Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 jos vääntösauvakeula niin droppien kanssa mahtuu noi kumit vielä, jos ei o säätöakselia. Jos taasen pherson jousitus eessä, niin sitten lyhkäsempää jousta ja iskaria. Quote Link to comment
Guest lisitsin Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 mitä näkyvää eroa alustoilla on. en ole vielä kelien takia päässyt tutkimaan mikä alusta siinä on alla Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 jos näät etupyörien takana kierrejouset niin sitten sulla on pherson jousitus. Etuluukun alla on varapyörän paikka makaavana ja sisälokareiden yläkohdista paistaa iskarin kiinnikkeet. Jos taasen omaat vääntösauvajousituksen, et kierrejousia mistään löydä, varapyörä on pystyasennossa (hitusen nojallaan) etuluukun alla. Jos sulla on kaareva tuulilasi niin siitäkin tietää jo paljon :D Tiedätko autosi mallin? 1200, 1300, 1600, 1302 vai 1303? (en tosin o varma oliko 1302:sta enää -74 kun en noihin o niin perehtyny Quote Link to comment
Guest 1200-73 Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 jos mcpherson niin pitäs kyllä näkyä ihan kierrejouset siellä. vääntösauvassa kaks poikittaista putkee. Quote Link to comment
Guest lisitsin Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 ei näkyny jousia ja vararengas on pystyssä. eli dropitko olis paras ratkaisu Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 jep! Ja sen kanssa säädettävä akseli, niin pääsee nysväämään sitten korkeuden kanssa maun mukaan :D Quote Link to comment
Guest lisitsin Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 minä ajattelin pistää pelkät dropit. vai tippuuko liikaa että ei mene katsastuksesta läpi. Quote Link to comment
Tuke Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Makaavalamppuisen 66 mallisen kuplan lampun alareunan ja isänmaan väliksi muodostuu itsellä n.50,5 senttiä,eli on katsastusedän hyväksymä mitta.Autossa on Cb:n droppiolat.Tämä siis 15" 185/65 rengastuksella. Quote Link to comment
Guest mato Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Setä ei mittaa lampun alareunaa, vaan valokuvion alareunan etäisyyttä maasta. Mulla on dropit kuplassa ja leimausrenkaina 5,6x15". Quote Link to comment
metake Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Setä ei mittaa lampun alareunaa, vaan valokuvion alareunan etäisyyttä maasta. Jaa? Kyllä mulla valokuvio ylettyy ihan maahan saakka ;) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.