Jump to content

-74 kuplan madallus?


Guest lisitsin

Recommended Posts

Guest lisitsin

eli mikä olisi paras tapa madaltaa minun -74 kuplaa. itse olen miettinyt droppi olkia mutta täytyykö sitten etsiä eteen pienempiä renkaita. nyt alla 165 r15 ja vakio vanteet. alle on tulossa marathon vanteet 4,5" leveenä. tarkoitus ei ole tiputtaa autoa älyttömästi ja säätöakselista en ole kuullut hirveesti kehuja. takaa tiputan varmaan yhden boorin verran. neuvoja otetaan vastaan. auto on minun ensimmäinen kupla joten kokemusta ei vielä löydy

Link to comment
Guest Toheltaja

jos vääntösauvakeula niin droppien kanssa mahtuu noi kumit vielä, jos ei o säätöakselia. Jos taasen pherson jousitus eessä, niin sitten lyhkäsempää jousta ja iskaria.

Link to comment
Guest Toheltaja

jos näät etupyörien takana kierrejouset niin sitten sulla on pherson jousitus. Etuluukun alla on varapyörän paikka makaavana ja sisälokareiden yläkohdista paistaa iskarin kiinnikkeet. Jos taasen omaat vääntösauvajousituksen, et kierrejousia mistään löydä, varapyörä on pystyasennossa (hitusen nojallaan) etuluukun alla. Jos sulla on kaareva tuulilasi niin siitäkin tietää jo paljon :D

 

Tiedätko autosi mallin? 1200, 1300, 1600, 1302 vai 1303? (en tosin o varma oliko 1302:sta enää -74 kun en noihin o niin perehtyny

Link to comment
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...