Jump to content

Vakiovaimentimen sisuskalut


Recommended Posts

Oiskohan kukaan sattunut tekemään ruumiinavausta kuplan vakio vaimentimelle (jokin viimeisimmistä malleista) ja ottanut vielä kuvaakin siitä? Olis vaan ihan mielenkiintoinen tietää miten ne putket siellä sisällä menee. On tässä vaan tullut suunniteltua että jospa tekisi itse vakiotyylisen putkiston rosterista ihan huvin ja mielenkiinnon vuoksi, kunhan saa projektin siihen vaiheeseen.

Link to comment
Guest Toheltaja

tossa linkissä oleva vaimennin on aikasta tuore. Vanhemmissa ei o ku pari reikästä "sulkulevyä" pöntön sisällä ja J-putkilta tulevien päissä sellaset reikäset litistetyt putkenpäät.

Link to comment

"Vakio"vaimentimia on monenlaisia,Aitoja alkuperäisiä ja tarvikkeita,jokaisella tarvikevalmistajalla oli omat ratkaisunsa,äänellä ja muulla toiminnalla puhumattakaan sopivuudesta ei ollut niin väliä kunhan oli mahdollisimman halpa valmistaa.Huutonetissä oleva versio näyttäisi olevan lähempänä alkuperäistä,toisessa linkissä on hyvä esimerkki mahdollisimman halvasta ratkaisusta.

Link to comment

Minä kiitän, tämä selvensi jo asiaa!

 

Sitä lähinnä ajattelinkin, että noissa voi olla jonkinlaisia "painekammio" systeemeitä, eikä vaan että menisi suoralla putkella vaimentimen läpi. Jos nyt itse alkaisi putkistoa tekemään, olisi tarkoitus tehdä jonkinlainen vapaasti virtaava vaimennin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...