Guest Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Onko kellään kokemusta noista valmiista johtosarjoisat mitä myydään, kohteena olis -67 kupla jossa vanhat sähköt lähinnä pommin jäljiltä eikä olis oikein energiaa lähteä itse tekemään jokaista johdonpätkää... Mitä äkkiseltän katsoin, niin hintahaitari on jonkinlainen, CSP:llä 569.00 EUR kun taas tuo on aika paljon edullisempi: http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... 113971011G Muita vaihtoehtoja? Noista kokemuksia? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 kandee sitte kattoo että tilailee EURO sähköt eikä US sähköt :D niissä on eroja kuten kivennäisvesissäkin... Quote Link to comment
Fileas Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Käytetty johtosarjakin kannattaa pitää mielessä. Palstalta miekii löysin itselle muutamalla kympillä"notkean" johtosarjan,,, Quote Link to comment
-AP- Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Ainakin käsissä pyöriteltynä tuo WW:n sarja vaikuttaa ihan asialliselta. Mulla on Junikseen odottamassa sellainen, saat vilkaista jos joskus meilläpäin ajelet. Quote Link to comment
UltraVW Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Mä laitoin omaan 65 kuplaan tollasen wolsburgin satsin ja olen todella tyytyväinen laatuun ja asennettavuuteen ohjeineen. Todella täydellinen setti. Sulakesetti kantsii vaihtaa myös samalla... Quote Link to comment
Guest Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Käytetty johtosarjakin kannattaa pitää mielessä. Palstalta miekii löysin itselle muutamalla kympillä"notkean" johtosarjan,,, Ja olla korjailemassa hapettuneita liittimiä ja siinä sivussa muutama johto kans? Käytetty on aina käytetty, vaikka olis kuinka "notkea", itseäni vuoden vanhempi johtosarja on aina... no sanoitaanko parhaimmillaankin hieman elähtänyt ;o) kuten itsekin jo... Sulakesetti kantsii vaihtaa myös samalla... Juu tämä oli kanssa mielessä, ja muutenkin kaikki muutkin palikat mitkä on hapettunut. Joutuuhan tuollaisen lisäksi tekee hieman lisääkin johtoja (poppivehkeet, bensalämppäri ym.), mutta pahin olisi kuitettu tuollaisella sarjalla... Quote Link to comment
UltraVW Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Mulla meni kaks päivää, puol päivää kun revin vanhat pois ja puoltoista kun uus oli paikallaan. Oikeesti luulin et on pahempi homma ja ajattelin et ei tule multa onnistumaan mutta kun rauhassa teki ohjeen mukaan niin kyllä onnistuu Quote Link to comment
Guest Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Joo kiire mulla ei ole tuon kanssa, pitää tässä pikkuhiljaa kuitenkin purkaa palliksen teon lomassa, että pääsee sit aikanaan paremmin vauhtiin sen kanssa kun pallis on kunnossa. Tosin deadline tolle kuplalle on reilun 6 vuoden päästä keväällä vasta, eli ehtii monet sähkötkin miettiä siihen ;o) Pikkuhiljaa oon osia siihen kuitenkin haalinut. Vuodesta -98 se on mulla seisonut Nordkapin reissun jälkeen tallissa, sitä ennen oli muutenkin käyttiksenä. Tyttärelle tuota autoa teen, joten mielummin tekee pikkuhiljaa kunnolla, ettei tarvitse olla korjailemassa joka nurkkaa yhtenään. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Jotenkin tuo tuntuu kuitenkin suolaselta tuo johtosarjan hinta verrattuna siihen mikä vaiva on ite tehhä. Tietty entisöintiin noi on ehottoman hyviä, mutta jos kunnostaa vaan käyttöautoa, niin tekisin kyl ite. Tarrakirjottimella saa merkattua johtojen päätkin melko hyvin. Tai varmaan saa. Mie oon käyttäny muovisia numeromerkkejä ja antanu jokaiselle värille vaan numeron. Pikkusen vaikeuttaa kuvien lukua, mut on pärjänny. Pitä kyl kokeilla tuota tarrakirjotinta tohonkin kun nyt tuli moinen hommattua. Niihin lappuihin vois laittaa vaikka enemmin tietoakin ja omat lisäykset ois helpompi merkata. Quote Link to comment
Virtanen Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Tuolta saa autosähköpalikoita, jos korjaa vanhaa tai rakentaa uutta. Tekevät myös koko sarjan tarvittaessa. http://www.kabel-schmidt.de/download/katalog.pdf Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 tarrakirjoitin ja läpinäkyvä kutistesukka päälle ni o aika pitkäikäinen. Noin meillä duunissa merkataan kaikki sähkökaapin kaapelit. Quote Link to comment
Guest Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Motonetista perakarryn sahkojohtoa metritavarana, 7 erivarista piuhaa kestavassa kuoressa... noita ku laittaa 2 rinnan ni saa jo 14 piuhaa :P Quote Link to comment
Guest Aircooled.fi Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Ne useat Wolfsburgin johtosetit, mitä käsien läpi on kulkenut (aina vm. 1953 -> 1970 saakka), ovat aina olleet erittäin asialliset ja hyvin alkuperäisen tyyliset. Suosittelen! - Tomppa Quote Link to comment
Recommended Posts