Jump to content

Johtosarjakyssäri kuplaan


Guest Aasi

Recommended Posts

Onko kellään kokemusta noista valmiista johtosarjoisat mitä myydään, kohteena olis -67 kupla jossa vanhat sähköt lähinnä pommin jäljiltä eikä olis oikein energiaa lähteä itse tekemään jokaista johdonpätkää...

 

Mitä äkkiseltän katsoin, niin hintahaitari on jonkinlainen, CSP:llä 569.00 EUR kun taas tuo on aika paljon edullisempi: http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... 113971011G

 

Muita vaihtoehtoja? Noista kokemuksia?

Link to comment
Käytetty johtosarjakin kannattaa pitää mielessä. Palstalta miekii löysin itselle muutamalla kympillä"notkean" johtosarjan,,,

Ja olla korjailemassa hapettuneita liittimiä ja siinä sivussa muutama johto kans? Käytetty on aina käytetty, vaikka olis kuinka "notkea", itseäni vuoden vanhempi johtosarja on aina... no sanoitaanko parhaimmillaankin hieman elähtänyt ;o) kuten itsekin jo...

 

Sulakesetti kantsii vaihtaa myös samalla...

Juu tämä oli kanssa mielessä, ja muutenkin kaikki muutkin palikat mitkä on hapettunut. Joutuuhan tuollaisen lisäksi tekee hieman lisääkin johtoja (poppivehkeet, bensalämppäri ym.), mutta pahin olisi kuitettu tuollaisella sarjalla...

Link to comment

Joo kiire mulla ei ole tuon kanssa, pitää tässä pikkuhiljaa kuitenkin purkaa palliksen teon lomassa, että pääsee sit aikanaan paremmin vauhtiin sen kanssa kun pallis on kunnossa. Tosin deadline tolle kuplalle on reilun 6 vuoden päästä keväällä vasta, eli ehtii monet sähkötkin miettiä siihen ;o) Pikkuhiljaa oon osia siihen kuitenkin haalinut. Vuodesta -98 se on mulla seisonut Nordkapin reissun jälkeen tallissa, sitä ennen oli muutenkin käyttiksenä.

 

Tyttärelle tuota autoa teen, joten mielummin tekee pikkuhiljaa kunnolla, ettei tarvitse olla korjailemassa joka nurkkaa yhtenään.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Jotenkin tuo tuntuu kuitenkin suolaselta tuo johtosarjan hinta verrattuna siihen mikä vaiva on ite tehhä. Tietty entisöintiin noi on ehottoman hyviä, mutta jos kunnostaa vaan käyttöautoa, niin tekisin kyl ite.

 

Tarrakirjottimella saa merkattua johtojen päätkin melko hyvin. Tai varmaan saa. Mie oon käyttäny muovisia numeromerkkejä ja antanu jokaiselle värille vaan numeron. Pikkusen vaikeuttaa kuvien lukua, mut on pärjänny. Pitä kyl kokeilla tuota tarrakirjotinta tohonkin kun nyt tuli moinen hommattua. Niihin lappuihin vois laittaa vaikka enemmin tietoakin ja omat lisäykset ois helpompi merkata.

Link to comment
Guest Aircooled.fi

Ne useat Wolfsburgin johtosetit, mitä käsien läpi on kulkenut (aina vm. 1953 -> 1970 saakka), ovat aina olleet erittäin asialliset ja hyvin alkuperäisen tyyliset. Suosittelen!

 

- Tomppa

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...