Jump to content

puskurien kiinnikeraudat


Guest lisitsin

Recommended Posts

Guest lisitsin

eli onko kukaan tehnyt samanlaisia puskurin kiinnikkeitä kuin nim.previa on omaan kuplaansa tehnyt.eli tulevat helman alta, ei läpi.

omassa kuplassa on lasikuitulokarit eikä kehtaisi niitä ruveta reittämään, mutta mieli tekisi puskurit laittaa. jos jollain olisi kuvia tai piirustuksia mistä voisi olla hyötyä niin tähän vaan näkyville

Link to comment

Tuossa mun autossa on raudat on tehty seuraavasti:

 

Olen katkaissut alkuperäiset puskuriraudat ja poistanut niistä mahdollisimman paljon tavaraa. Hitsasin niihin rosteri putkesta lenkit. Haastavinta tuossa oli mitoittaa tuo lenkin mitta, varsinkin kun yksin makasi tallin lattialla ja yritti pitää puskuria oikealla korkaudella.

Teinkin ensin paksusta hitsauslangasta muutamat sapluunat, joidenka mukaan löysin mieleisen muodon ja pituuden.

 

Se miksi näin tein.. hmm. Autoa on rakennettu noin kymmenen vuotta, ja mieli on kerinnyt muuttumaan melkoisesti tuossa ajassa. Mutta nytpähän saa auton ilmeen muuttumaan melkoisesti muutamassa minuutissa.

 

Auton saa siis todella tonttiin tai lähes normi korkeuteen, autosta saa puskurittoman lookkerin punaisilla lampunkehyksillä taikka krominkiiltoisen lähes orkkiksen näköisen puskureineen päivineen.

 

Eli nyt saa mieli muuttua vaikka joka toinen päivä.

 

Kuvia pelkistä raudoista on varmaan jollan cd:llä, mut koitan kaivaa esille kuhan kerkiän.

Link to comment
Guest lisitsin

olisi mukava nähdä minkälainen ratkaisu sinulla. jos saisit kuvia laitettua niin olisin kiitollinen. ja kestääkö se putki kuinka paljon painoa. että ei puskurit heilu älyttömästi

Link to comment
Guest lisitsin

kyllä kai ne pitää yrittää itse tehdä jos ei kellään myynnissä ole. maksaa näköjään 28e kpl nuo raudat että sitä jo kärsii itsekin jonkin kerran niitä yrittää

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...