-Alex- Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Oli tuossa bugpackin takoakseli tasapainotuksessa tammerdieselissä, jäi mattapintaiset "rannut" päätymmäisiin RK-kauloihin laakerirullien päällä pyörimisestä, joita ei kyllä sormella erota pahemmin. Onkohan tässä nyt käynyt niin että noista kahdesta kaulasta lähti osittain nitraus veks? Käyttivät kyllä öljyä kaulojen ja laakerirullien välillä. Pitäiskö antaa olla vai kiillotella kevyesti? Quote Link to comment
mikko k Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Tuo on ihan normaalia tasapainoituksen yhteydessä. Nitraus ei ole hävinnyt minnekkään. Kevyesti vaan kiillotat ja se on siinä. Quote Link to comment
-Alex- Posted April 29, 2009 Author Share Posted April 29, 2009 Aivan, aivan. Hyvä tietää. Quote Link to comment
ARTO Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Nitrauksen paksuus useamman 1/100mm, muttei ylety enää ensimmäisen alikoon syvyyteen. muista paperila kiilloitella myötäsuuntaan, tulee vähemmän kitkaa pyörivään koneeseen kuin vastakarvaan hinkatessa:) Onpa kauloja joskus loppukiilloiteltu kevyesti kiillotuslumpuillakin. Quote Link to comment
mikko k Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Muistaakseni 15 satkua on paksuus. Toki esim. valuakseliin menee niin syvälle, että nitraus vain heikentää kammen Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.