HSuomi Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Kuinka moni on onnistunu särkemään superdiffin kanssa tasauspyörästön pikku rattaita tai muuta? Itellä tehot pyöriny 140-170hv paikkeilla ja MH katusilksit alla. Kestää n.30 lähtöä ja perä paskaks. Kaksi kertaa nyt hajonnu. Alkaa lyömään tasauspyörästöä lukkoon kun kääntää vähän jyrkemmin. Suoraa ajaessa ei ongelmaa. Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Pompottaako perä lujaa lähdössä? Jos pomppaa niin ei kestä oikein mikään sillon. Itte sain pompotuksen hyvin pois ku jakso vähä kikkailla rengaspaineilla.. Kumman mallinen sulla on tuo superdiffi? Onko lukkorengas vai kierre lukituksella? Quote Link to comment
HSuomi Posted June 17, 2009 Author Share Posted June 17, 2009 Ei tunnu ainakaan ohjaamoon asti pomppivan. Normaaleilla renkailla kyllä pomppii mutta noilla slikseillä ja matalilla paineilla ei tunnu pomppivan. Ilmeisesti lukkorenkailla jos tarkotat sitä miten vetarit on kiinni. Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Kyllä juuri niitä. Oletko kokeillu shimmata niin että hammas välys pieniin rattaisiin pienenis. Jos hammas kosketus on liian ulkona niin se selittäis miksi pikkurattaat hajoo.. Olis semmonen muistikuva että vanhan 30hp koneen kampiakseli shimmit sopis aika lailla heittämällä shimmeiksi tuonne murikkaan... Vanhoista rattaista näet aika lailla hyvin miten tuo hammaskosketus on ollu Quote Link to comment
HSuomi Posted June 17, 2009 Author Share Posted June 17, 2009 OK. Näkeen sitte kuhan saa auki. Quote Link to comment
mikan Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Mä hain laakerikaupasta nipun shimmilevyjä ja niillä säädettiin superdiffi "tiukaksi". Tosin nyt on tilalle tulossa quaifen lukko. t. Mika Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.