Guest jpr-79 Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Eli nyt alkais kuulemma perheessä olla semmonen aika että täytyis ostaa harrasteauto.. ostin vahingossa vaimolle sellaisen peltisen pienoismalli kuplan niin nyt vaikuttaa sitte siltä että mustang saa jäädä ostamatta ja kupla (luunvalkoinen) ostetaan, eli varsinainen kysymys, mitä kannattaa ottaa huomioon kuplan tai palliksen/juniksen ostossa. heikot paikat korissa, tekniikassa, alustassa yms..??? ps.. olen alkanut itsekkin innostumaan ilma vehkeistä kun olen palstaa lukenut n.6kk lähes päivittäin Kiitos jo etukäteen jos voitte opastaa amatööriä, ettei kaikkien tarvitse koluta samaa suota... Quote Link to comment
mite^ Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 Etukolmion, etuakselin, ja lämpökoteloiden ruostevaurioit ja yleensäkki kaikki ruostevauriot yrittää kattella tarkkaan kun autoa ostaa. Tokihan paikoissa voi olla jumalaton massa/lika kerros joten ei niitä huomaa. 70 lukuset ruostuu aika hyvällisesti akun alta eli takapenkin alta oikealta puolelta. Käsin nappaat hihnapyörästä kiinni ja koitat tuntuuko suurta päittäisvälystä. Quote Link to comment
Guest jpr-79 Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Etukolmion, etuakselin, ja lämpökoteloiden ruostevaurioit ja yleensäkki kaikki ruostevauriot yrittää kattella tarkkaan kun autoa ostaa. Tokihan paikoissa voi olla jumalaton massa/lika kerros joten ei niitä huomaa. 70 lukuset ruostuu aika hyvällisesti akun alta eli takapenkin alta oikealta puolelta. Käsin nappaat hihnapyörästä kiinni ja koitat tuntuuko suurta päittäisvälystä. Kiitos kiitos!! minkalaista moottorin rakennusta suosittelette kun tavoitteena olis kestävä ja alhaalta vetävä kone.. eli kannattaako alkaa rakentaa 1300:sta vai hommata joku 1600:nen tai vastaava ja piristellä sitä, saako esim: 1,5K€ mitään aikaseksi jos joutuu ostaa uuden lohkon yms.., ja minkalaisia ehdotuksia ois moottori kokoonpanosta, pitäs pikkuhiljaa alkaa kerään hiluja talvi-iltojen varalla.. Quote Link to comment
metake Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 minkalaista moottorin rakennusta suosittelette kun tavoitteena olis kestävä ja alhaalta vetävä kone.. Vakio 1600:n kahdella 35:lla brosolilla ja pikkulaippasella kärmeksellä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.