Pasi Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Oisko kellään säätövinkkiä kyseiseen kaasariin,vasemmalta puolen löysin yhden säätöruuvin ilmeisesti säädetään seosta tästä ja kumpaan suuntaan menee laihemmalle? Kiinni vai aukipäin? Quote Link to comment
xam1 Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Onhan ensin venttiilit, kärkiväli ja sytytyksen ajoitus säädetty? Jos ei, tee ensin ne. Tossa kaasarissa ei pysty muuta kuin tyhjäkäynnin seosta säätämään mutta vaikuttaa se toki alakierroksilla toimintaankin. N. 2,5 kierrosta seosruuvia auki on sopiva lähtökohta lähteä säätämään jos nyt ihan keturallaan. -Eli aja kone lämpimäksi ja tarkista että automaattiryyppy on kokonaan pois päältä. -säädä tyhjäkäyntiruuvista tyhjäkäynti normaaliksi, n. 850rpm. -käännä kaasarin vasemmalla sivulla olevaa seosruuvia kiinnipäin(oikealle) kunnes moottorin kierrokset alkavat tippua. -käännä siitä pisteestä seosruuvia vasemmalle siihen pisteeseen kunnes koneen kierrokset ei enää nouse -jos tarpeellista, säädä vielä tyhjäkäynti oikeaksi tyhjäkäyntiruuvista Quote Link to comment
Pasi Posted September 1, 2009 Author Share Posted September 1, 2009 Ok. Kiitokset tästä, pittääpä lähteä säätämään. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.