-MITO- Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Tarvikesäätimessä ei ollut mitään merkintöjä, pitäisi tasavirta systeemi muuntaa vaihtovirtaseksi. Kellään muistikuvaa miten | - | kytkentä menee? Quote Link to comment
Marko Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 vasen ylä DF oikea keskellä D- vasen alhaalla D+ Quote Link to comment
Ketsa Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Pieni varoituksen sana tuosta tarvikesäätäjästä. Itselle kävi taannoin niin, että säädin meni edellisen kuplan mukana, mutta motti ja laturi jäi itselle. Tarvikeliikkeestä menin hakemaan säätimen ja sain juuri kuvassasi olevan säätimen näköisen boxin, jossa ei ollut mitään merkintöjä. Kytkentä kopsattiin serkun -74:sta, paikalla käyttäessä kaikki tuntui olevan ok, laturi latasi ja merkkivalo toimi niinkuin pitääkin. Siitä sitten koeajolenkille ja kun pääsn parin kilometrin ajon jälkeen isolle tielle niin ekan kunnon kiihdytyksen jälkeen syttyi merkkivalo --> Laturi oli pox :-( En tiedä olisiko ollut vaan uskomaton yhteensattuma vai ei... Quote Link to comment
-MITO- Posted February 7, 2005 Author Share Posted February 7, 2005 Niin, mistä noista tietää Boschiin toi on tarkotettu niin olisi syytä toimia. Quote Link to comment
Marko Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 jep ja toi mun kuva on aidosta bossista Quote Link to comment
-MITO- Posted February 7, 2005 Author Share Posted February 7, 2005 No jos laturi hiipuu niin työnnetään kupla latoon ja otetaan toinen käyttöön. Quote Link to comment
Fileas Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 ^ Kyllä Harrastelian kelpaa, ku on joka päivälle oma vw :) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 ai saatana on se porvari :D ei kerkee nykysin enää tavan rahvaankaan kanssa paskaa jauhaa Quote Link to comment
Guest Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 tasavirtasen säädin on sitte eri ku vaihtovirtasen. Mä kypsyin jo vuosia sitten vaihtovirtasiin missä on ulkoinen säädin. Käytän pelkästään vaihtovirtasia missä on sisäinen säädin. Ei oikein voi kytkeä pieleen kun on vaan kaksi karvaa kytkettävänä :) jan Quote Link to comment
Guest Raggare Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 joo, mullaki yks sisäsel säätimel mitä sit vaihetaan koneesta toiseen ku ne hajoo, + ja valopiuhat kii, vanha säädinki lähtee nätisti, kytketään ohkaset yhteen ja kolme paksuu kans nippuu (en tietty ota vastuuta tästä, tarkastakoon kuka kytkee :D) Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Joo kyllä on Kane noita vaihdellu, kävi viime kesänäkin liukkaasti. Jätkä vaan sukelsi takapenkin alle joku alan lehti mukanaan ja kohta alkoi lennellä ovesta tasavirtaisen säätimiä ja johdonpätkiä...ja kyä latas. Niin se lehti oli siis volkkarialan lehti. Quote Link to comment
Guest Poppius Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Nostellaan... Voiko sisäisessä säätimessä olla sellainen vika, että B+ napaan kytketty plussa menee sitä kautta maihin? Quote Link to comment
Guest Poppius Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Nostellaan... Voiko sisäisessä säätimessä olla sellainen vika, että B+ napaan kytketty plussa menee sitä kautta maihin? Itse itselle vastaten: Kyllä voi. -> Säädin vaihtoon... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.