Guest gubla68 Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 joo tarvitsisin vähän ammattilaisten apua uuden sytytyksen hankintaan eli mikähän olisi järkevä sytty vaihtoehto kuplan koneeseen megasquirtin kanssa? ei tarviis mitään ûber kallista vaan suht halvalla toimiva sytty. sitten vielä niistä megasquirtin boxeista ku niitä on miljoona erilaista ja eri hintasta ni onko se nyt järkevä ostaa sitä kalleinta jos se tulee vain perus käyttöön että ei mitään turbo hässäköitä sun muita ja kuitenki että se ois sitte mukava säädellä. tommosta nyt alkuun tuli mieleen...kiitos etu käteen vastauksista! :) Quote Link to comment
JaniM Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Onko Mega jo? Ihan perusmegalla onnistuu ruiskutus ja sytkän ohjaus. http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/5561-perusrookerin-hinta-megasquirt-hinta/ Tuossa hintaa seteille. V3 levy vähintään tai jos putjetti tiukalla, niin v2.2. Ja tuolla yleistä höpinää. http://www.porvwoo.fi/Megasquirt.php Ja kannattaa lukea noi megamanuaalit. Mut jos kaasareilla tarkoitus ajaa, niin sit tuo Mikon ehdottama sytkäohjaus yks vaihtoehto. Quote Link to comment
Guest gubla68 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 nyt tuli hommattua sytkä vehkeet eli -96 mondeon hukkakipinä puola...sen ohjaus onnistuu siis megalla? sitten tuo pako putkisto homma kun mulla tulee tulevaisuudessa olemaan kummallakin puolella oma putkisto niin sitä vaan että miten toteutetaan tuo lambda ohjaus? ja sitten vielä tuosta lambdasta että saako tollasella kapekaistaisella lambdalla miten hyvin säätöihin vai pitääkö ihan suoraan ostaa laajakaista? tällasia kysymyksiä heräs tällä kertaa... Quote Link to comment
JaniM Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Pystyy ohjaamaan. Tarvit kaksi sytkäkiveä tai kaks kanavaisen sytkävahvistimen. Sit joku trikkeriksi. Kapeakaistasella saa tasakaasut säädettyä, muttei paljon muuta helposti. Itellä ollut vaan laajakaistoja. Anturin laittaan vaikka vasemmalle puolle ja se mittaa vaan sen puolen. Toiselle puollel voi laittaa mutterin ja tarkistaa seokset säädön jälkeen toiselta puolelta, jos haluaa. Quote Link to comment
mikko k Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Kyllähän perinteiselläkin lambdalla saa vehkeet säätöihin. Ainakin mä olen saanut usean koneen kohdilleen. Mutta miksi toisaalta tyytyä vanhaan tekniikkaan kun uudempaakin on saatavilla, eli laajakaista vaan hankintaan. Quote Link to comment
Guest gubla68 Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 eli se sytytys tarvii vielä mondeosta sen ohjausmoduulin...pitää nyt kokeilla ainakin tuolla kapeakaistaisella lambdalla, saa sen vissiin sen verran säätöihin että se mulle kelpaa... Quote Link to comment
JaniM Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Jos se moduuli on edis4, muuten et tee sillä yhtään mitään. Ota se anturi myös, mikä on vauhtiksen päässä. Kuten totesin helposti ei saa säädettyä. Pitää olla tarkkana kun vetää rikkaalle täyskaasua ettei olekkaan kuitenkin laihalla. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.