Timppa Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 milläs tän klassisen vaihdelaatikkovian pystyi korjaamaan, en haulla löytänyt vastausta, öljyt tulee siis ulos, oikeanpuoleisesta jarrurummusta, laatikko mallia lyhyet vetarit/swing thanks! Quote Link to comment
ARTO Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Tiivisteethän siellä rummun sisällä falskaa, joten uusi tiivistesarja kaupasta ja rumpu osiksi ja uutta sisään ja tarvittaessa vaihdelaatikkon lisää öljyä ja baanalle. Quote Link to comment
Timppa Posted February 22, 2010 Author Share Posted February 22, 2010 siiiiis lodjuun ei tarvii vaihtaa mitään tiivisteitä/stefoja? Quote Link to comment
Jorrma Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Mitäs se Arto tossa edellä kirjoitti? Eikös siitä selvän saa. Quote Link to comment
Timppa Posted February 22, 2010 Author Share Posted February 22, 2010 kylkyl :) kiitokset avusta! Quote Link to comment
Fileas Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Tämä vaiva uusiutunut monasti, onko syytä välttää jotain tiiviste merkkiä?. nimim. kengän vaihto aina katsastukseen :) Quote Link to comment
Virtanen Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Voi olla stefaa hankaava holkki myös kulunut. Uudet O-renkaat 2 kpl, paperitiivisteet uudemmissa, ja lisäksi pintoihin kunnollista esim. Viktor Reinz:n, juoksevaa tiivistettä hitusen. Quote Link to comment
Guest Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Mulla oli jotain Brazilian kuraa stefa ja o-rengas, falskas melekeen heti. Merkkiä en muista. Ja ei ihme kun katoin toista stefaa mikä jäi ylimääräiseksi sarjasta. Järkyttävän näköistä ja tuntuista kumia kuten o-rengaskin, joka ei ollut edes pyöreä profiililtaan. Hain teollisuustarvikekaupasta uuden o-renkaan ja stefan ja johan pysyy. Tossa osakoodit jotka sopii ainakn kuusvitoseen: Akselitiiviste A45x62x10AS O-rengas OR2,62x69,52 O-rengas OR3,53x23,4 t: Markus edit: No löytyihän se merkkikin: Premium quality, automotive parts, Made in Brazil. Quote Link to comment
Broidi Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Ne brassi-stefat voi heittää huitsin hemmettiin. Taisin vaihtaa 4 per/puoli ennenkuin kyllästyin ja ostin oikeat. Merkkiä en muista, mutta ko kamat (englantilaiset) tuli ihan normi varaosaputkan kautta. Jotkut väittää, että ovat saaneet ne brassitkin pitämään, minä en saanut. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.