Guest nyki Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Vakio T1 1300. Mikä on männän paino renkaineen? Kiertokangen pituus ja paino? Puristussuhde? Quote Link to comment
Guest Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 >Mikä on männän paino renkaineen? Eri painoisia settejä ollu tehtaalta, en tiedä mihin koneisiin tuli mitä vai menikö summamutikassa mitä sattuu. (siis keskenään mätsätty setti tietysti yhteen koneeseen). >Kiertokangen pituus ja paino? Painon kanssa sama juttu kuin mäntien. Kolmea eri painoluokkaa tehtaalta, ero keveimmän ja painavimman välillä tais olla jopa kymmeniä grammoja. Bentleyn kirjassa listattu, uutena tunnistaa maalitäplän väristä. Pituus lienee sama kuin muissa 69 iskusissa vakioissa eli 137mm Jostain muistan lukeneeni että tehtaan toleranssi samaan koneeseen ängettävissä oli 8g. Mun toleranssi on 1g. :D Samasta koneesta olen ottanu purettaessa ulos kankia joiden maksimi ero oli yli 20g.... >Puristussuhde? En muista tarkkaan, 7.3:1 on aika liki, yleispätevästi suuntaa-antava kaikkiin 1300, 1500 ja 1600cc T1 koneisiin. Jan Quote Link to comment
Guest nyki Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Oisko tiedossa männän ja kiertokangen paino "kevyimmän tehtaan version" mukaan? Jotain suuruusluokkaa? Quote Link to comment
Guest Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Kiertokanget: Ruskea tai valkoinen maalimerkki: 580-588g (1300cc ja 1500cc) harmaa tai musta maalimerkki: 592-600g (1500cc, tehtaan vaihtokanki ilmeisesti) Sallittu ero kasattaessa 5g, kulumisraja 10g Männät: miinusmerkitty (männän laessa "-" tai ruskea maalitäplä) 298-310g plusmerkitty ("+" tai harmaa täplä) 306-318g Sallittu ero kasattaessa 5g, kulumisraja 10g Quote Link to comment
Guest nyki Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Kiitos paljon, nopeaa toimintaa! Quote Link to comment
Kurre Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Kiertokanget: Männät: miinusmerkitty (männän laessa "-" tai ruskea maalitäplä) 298-310g plusmerkitty ("+" tai harmaa täplä) 306-318g Nyt en ummarra. Millä merkillä merkitään 308g mäntä? Quote Link to comment
DOODAH Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Sopisko siihen "pahamerkki"? Quote Link to comment
Kurre Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Sopisko siihen "pahamerkki"? Ehkä ;^) Onk Vaasas kylymä? +31 ja sillee Quote Link to comment
Guest Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Kiertokanget: Männät: miinusmerkitty (männän laessa "-" tai ruskea maalitäplä) 298-310g plusmerkitty ("+" tai harmaa täplä) 306-318g Nyt en ummarra. Millä merkillä merkitään 308g mäntä? Hehehe. :) Painoluokat tosiaan risteävät tossa välissä. On siis kaksi luokkaa, ja luokan sisällä painot voi heitellä noin paljon. Olisivat ny edes tehneet selkeet luokat. Jan Quote Link to comment
DOODAH Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 -18, ja fläkä lähti aamulla niinku palmun alta... Quote Link to comment
Guest nyki Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 Männät: miinusmerkitty (männän laessa "-" tai ruskea maalitäplä) 298-310g plusmerkitty ("+" tai harmaa täplä) 306-318g Sallittu ero kasattaessa 5g, kulumisraja 10g Nämä painot taitaa olla ilman tappia ja renkaita, vai? Mitäs tappi ja renkaat erikseen painavat? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.