Guest Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Eli ois tarkotus vkl asentaa koneeseen aivan pränikkä kaasari (34 PICT-3). Ekaa kertaa olis ihtellä edessä toi homma, ni tarttis vähän rakentavaa ohjausta työtä varten ja säätöi varten. Löysin kyll tota sytkän säätöö varten ihan opastavat vinkit, mut sit jossain mainitteen venojen säätö. Elikkäs mites täsä toimitaan? Saa antaa neuvoi työ vaiheist ja jos nyt tarvii jotain normia ihmeellisempää säätö kapistusta ni kertokaas. Quote Link to comment
Tanhis Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Ihan tällänen mutu mutta eikös uudet kaasarit toimiteta ns. tehdassäädöissä. Quote Link to comment
-tipi- Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/2889-30pict-1-kaasarin-säätö/ Quote Link to comment
Guest Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Ihan tällänen mutu mutta eikös uudet kaasarit toimiteta ns. tehdassäädöissä. Ei missaan nimessa saa tuommoiseen luottaa. Mahdoton toteuttaa, koska jokainen kone on kulunut erilailla ja saatoihin vaikuttaa jo korkeus merenpinnastakin jne... Jokainen kaasari saadetaan aina tapauskohtaisesti. Ennenkuin kaasaria mennaan ropeltamaan, on muut perusasiat oltava kunnossa, eli karkivali, sytkan ajoitus, venttiilivalykset, imuvuodot eliminoitu jne. Quote Link to comment
Tanhis Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Ihan tällänen mutu mutta eikös uudet kaasarit toimiteta ns. tehdassäädöissä. Ei missaan nimessa saa tuommoiseen luottaa. Mahdoton toteuttaa, koska jokainen kone on kulunut erilailla ja saatoihin vaikuttaa jo korkeus merenpinnastakin jne... Jokainen kaasari saadetaan aina tapauskohtaisesti. Ennenkuin kaasaria mennaan ropeltamaan, on muut perusasiat oltava kunnossa, eli karkivali, sytkan ajoitus, venttiilivalykset, imuvuodot eliminoitu jne. Juu tietenkin en sitä meinannutkaan että olisi kaikkiin tapauksiin hyvät ja sopivat mutta lähtökohtana toimivia säätöjä ajattelin. Quote Link to comment
Guest Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Ny o kaasari vaihettu ja säätöjen pitäs suunnilleen olla kohillaan kone käy ihan ok, mutta kaasua painaessa kone meinaa sammahtaa rauhallisesti painaessa ihan ok. Venakopasta ja kärmeksestä löyty vuoto voiko olla syynä kaasun käyttäytymiseen? Quote Link to comment
Guest Uusitalo Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Ny o kaasari vaihettu ja säätöjen pitäs suunnilleen olla kohillaan kone käy ihan ok, mutta kaasua painaessa kone meinaa sammahtaa rauhallisesti painaessa ihan ok. Venakopasta ja kärmeksestä löyty vuoto voiko olla syynä kaasun käyttäytymiseen? Kiihdytyspumpun säätö kannattaa tarkistaa.. ei pitäisi noiden vuotojen tuohon vaikuttaa.. Quote Link to comment
Guest Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Ny o kaasari vaihettu ja säätöjen pitäs suunnilleen olla kohillaan kone käy ihan ok, mutta kaasua painaessa kone meinaa sammahtaa rauhallisesti painaessa ihan ok. Venakopasta ja kärmeksestä löyty vuoto voiko olla syynä kaasun käyttäytymiseen? Kiihdytyspumpun säätö kannattaa tarkistaa.. ei pitäisi noiden vuotojen tuohon vaikuttaa.. Jahs, mikäs olis helpoin tapa tarkistaa kiihdytyspumppu? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.