MESIKÄMMEN Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Löysin kaksi kappaletta vw-teollisuusmoottoreita mallia Typ 126A. Ne ovat molemmat 1584 cm3 kokoisia, 6V sähköillä, yksireikäkansilla ja olleet ilmeisen vähällä käytöllä. Mitä noissa pitäisi / kannattaisi vaihtaa ja huomioida jos niitä sovittelisi kuplan / juniksen koneiksi. - magneetto jakajaksi? - kaasarin vaihto? - vauhtiksen vaihto? ( näyttäisi olevan mallia jossa hammastus on vauhtiksen sivulla ) - sähköt? - sorsat? ( niitä ei noissa ole ) - puhallinkoppa? ( kopassa ei ole puhallinlähtöjä sorsille ) - ilmanputsari? ( ei ole imuilman esilämmitystä ) Muuta tärkeää huomioitavaa autokäytössä? Quote Link to comment
metake Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Teollisuusmoottorin magneetto on huono auton moottoriin, koska se on tarkoitettu käytettäväksi vakiokierrosluvulla ja maksimi ennakko on aivan liian pieni. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.