Jump to content

VW-teollisuusmoottori


Recommended Posts

Löysin kaksi kappaletta vw-teollisuusmoottoreita mallia Typ 126A.

Ne ovat molemmat 1584 cm3 kokoisia, 6V sähköillä, yksireikäkansilla ja olleet

ilmeisen vähällä käytöllä.

 

Mitä noissa pitäisi / kannattaisi vaihtaa ja huomioida jos niitä

sovittelisi kuplan / juniksen koneiksi.

- magneetto jakajaksi?

- kaasarin vaihto?

- vauhtiksen vaihto? ( näyttäisi olevan mallia jossa hammastus on vauhtiksen sivulla )

- sähköt?

- sorsat? ( niitä ei noissa ole )

- puhallinkoppa? ( kopassa ei ole puhallinlähtöjä sorsille )

- ilmanputsari? ( ei ole imuilman esilämmitystä )

Muuta tärkeää huomioitavaa autokäytössä?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...