Jump to content

junakeulan takavääntösauvat


Recommended Posts

Posted

Puuttuuko bussini takajousituksen kokoonpanosta jotain olennaista.

Kun säätelin jousituksen korkeutta huomasin osia takaisin pistäessä,

että vääntösauvan voi työntää niin syvälle sisään, että se vapautuisi jousilaatan

spooreista. Kohdillaan se pysyy oikeastaan vain jousituksen ollessä pännissä.

 

Autossa on ns, straight axle conversion+ säädettävät jousilaatat,

jotka oli leivottu paikoilleen ennen minun aikaani.

 

Huolestuttaa osien pysyminen kun tota jousituksen pänniä voi ajoittain

olla vähän ja vääntösauva voisi liikkua itsestään sisäänpäin??

Ei ymmärrä.

Posted

Voi olla että se on tossa. Toinen puoli oli kyllä jo kumivasaralla lyöty paikoilleen,

mutta vielä ilman päätykantta. Ei se senttejä ulkona ollut. 5-10mm max.

 

Pitänee kiristää toisen puolen kansi paikalleen ja tarkistaa tilanne uudestaan.

 

Ei pitäisi liian myöhään urakoida tallissa,,alkaa keskittyminen herpaantua.

Posted

siinäpä se oli. Välykset vaan salakavalasti kertaantu.

 

Kun toinen puoli oli kunnolla kiinni, niin homma alko näyttää paremmalta.

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...