non-hippy Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Puuttuuko bussini takajousituksen kokoonpanosta jotain olennaista. Kun säätelin jousituksen korkeutta huomasin osia takaisin pistäessä, että vääntösauvan voi työntää niin syvälle sisään, että se vapautuisi jousilaatan spooreista. Kohdillaan se pysyy oikeastaan vain jousituksen ollessä pännissä. Autossa on ns, straight axle conversion+ säädettävät jousilaatat, jotka oli leivottu paikoilleen ennen minun aikaani. Huolestuttaa osien pysyminen kun tota jousituksen pänniä voi ajoittain olla vähän ja vääntösauva voisi liikkua itsestään sisäänpäin?? Ei ymmärrä. Quote Link to comment
nikke911 Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Laita toinenkin puoli niin pitäis korjaantua. Sauvat kohtaavat keskellä. Quote Link to comment
non-hippy Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 Voi olla että se on tossa. Toinen puoli oli kyllä jo kumivasaralla lyöty paikoilleen, mutta vielä ilman päätykantta. Ei se senttejä ulkona ollut. 5-10mm max. Pitänee kiristää toisen puolen kansi paikalleen ja tarkistaa tilanne uudestaan. Ei pitäisi liian myöhään urakoida tallissa,,alkaa keskittyminen herpaantua. Quote Link to comment
non-hippy Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 siinäpä se oli. Välykset vaan salakavalasti kertaantu. Kun toinen puoli oli kunnolla kiinni, niin homma alko näyttää paremmalta. Quote Link to comment
PZQ Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Lainataan tätä. Millä merkillä juniksen vääntösauvoihin merkattu kumpi oik / vas? Vai onko merkattu millään?? Quote Link to comment
nikke911 Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Lukee L ja R (links und rechts) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.