Jump to content

Halvimalla paketti Usasta suomeen?


Guest MillaI

Recommended Posts

Guest MillaI

Yritin ostaa pari lokaria ISP Westiltä, mut he väittää että postimaksu olis noin 1000 dollaria??

Olen tilannu C1p:ltä vaikka mitä ja ikinä ei ole ollu tollasia maksuja?

Mitä firmaa käsken heidän käyttää et paasisin halvemmalla?

Link to comment

Jos otat tavarat suoraan Suomeen etkä esim. jonkun konttirahtarin kautta niin ehdottomasti halvin konsti on paikallinen postilaitos USPS. Siinä rajoituksena tulee maksimikoko joka on: pituus 106,7 cm tai pituus ja ympärysmitta yhteensä 200 cm. Jos lokaripaketti menee noihin mittoihin niin sitten ilman muuta sitä kautta, voit laskea postikuluja täällä: http://www.usps.com/prices/priority-mai ... prices.htm (Suomi on hintaryhmässä 5).

 

Tuollainen tonnin summa tulee joltain kuriiripalvelulta (UPS, Fed-Ex, DHL tms.). Moni myyjä ei halua lähettää USPS:llä koska he eivät pysty tarjoamaan luotettavaa seurantapalvelua ja välillä on paketit kateissa.

 

Kaikkein halvimmalla pääset kun pyydät lähettämään kamat jollekin jenkeissä toimivalle konttirahtarille. Tälläisia on esim. www.amercars.com - toki sisämaan rahtikin maksaa nykypäivänä paljon mutta voi tuossa jotain säästää.

 

Kokonaan oma lukunsa on se, että moni myyjä laittaa ulkomaan lähetyksiin aika ronskit "käsittelykulut"...

Link to comment
Guest MillaI

En sit saa lokareta.

Jouduin perumaan suurimman osan tilauksesta.

En mä osaa noita lokareita korjata.

Jos joku keksii halvan kuljetuksen, niin ilmoittakaa, teen sit joskus uuden tilauksen.

Link to comment

Ihan vaan tyhmä kysymys, eikö lokasuojia saa lähempää, Euroopasta? Ja toinen juttu on melkein aina kannattaa korjata vanhat, varsinkin jos tarjokkeena on tarvike/repro tms. Harjoittelemalla oppii monenlaista.

Link to comment

Itse tuotin harrasteauton ovet tuon Amercarsin kautta konttirahtina, homma toimi hyvin ja kustannukset oli varsin kohtuulliset. Paketin voi hakea suoraan Hämeenlinnasta huolitsijalta, käsittääkseni myös toimitus Helsinkiin onnistuu mutta sitä en ole itse kokeillut. Muita vastaavia palveluja tarjoaa mm. Falcont.

 

Mun tapauksessa tuote oli sellainen, että tarjonta sanelee mistä ne ostettava joten se rajasi mahdollisuuksia. Kolkin osien suhteen tarjontaa kuitenkin on enemmän joten lähtisin kyllä etsimään Euroopasta toimittajaa. Kolmosiin laitellaan täällä Euroopassa vielä NOS-peltiosia joten ei mistään kanan hampaista kuitenkaan ole kysymys, eli x2 tuolle Virtasen ehdotukselle.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...