Jump to content

Minkä niminen työkalu ja mistä niitä saa?


Guest MillaI

Recommended Posts

Guest MillaI

Siis mikä käy ekassa kuvassa olevaan ruuviin?

Saako sitä ihan Biltemasta?

 

Tokassa kuvassa olevaa klipsua etsin kanssa, mistäköhän nettikaupasta niitä saisi?

Napsun (Type3 variant) takaluukun seinäpahveissa käytetään noita.

post-3756-13888362331503_thumb.jpg

post-3756-13888362331862_thumb.jpg

Link to comment
Guest Jeeves

Kolkin ulompaa ovenikkunantiivistettä ei mielestäni saa mistään. Amerikkalaiset neuvoo laittamaan pallokeulan vastaavan vähän lyhentämällä, itte tuollaiset tilasin mutta jäivät kokeilematta kun löysin vanhat ehjät.

Link to comment
Guest Jeeves

nuo "scraper"-tivarit taitaa olla ensimmäiset asiat mikä oveen kiinnitetään, sen jälkeen tupakki-ikkuna hollille, uranauhat, lasi, nostin yms. kahvasydeemit saa (tai pitää?) olla paikallaan, yks kyprähomma kyllä. Käsiä ihmisellä liian vähän, tai sitten en vaan osaa. Kyllä tuon parissa tunnissa vääntää paikalleen jos ei ole niin käsi kuin minä.

 

Sekoilin sisemmän ja ulomman saatavuuden kanssa tuossa yllä, ulompia saa nykyään paruzziltakin (voi jopa olla lahtareilla hyllyssä puuhamaassa kun tilasin ja peruutus oli hukkunut heillä), ovat ihan samaa kamaa kuin cip1:n vastaava. Tämä siis se missä tulee alumiinilista mukana.

 

Sisempääkään ei joskus saanut, onkohan tuo isp:n sitten ihan oikeasti kolkkiin sopiva vai myyvätkö edelleen samaa kuin cip1, eli pallon tivaria. Mulla tuollainen tivaripari hyllyssä jouten.

Link to comment
Guest MillaI

Ehkä mä en sit sitä vielä vaihda...

 

Kuskin oveen sataa sisään aika paljon. Kun sateen jälkeen oven avaa, niin lorisee iloisesti vesi maahan.

En tajua miksi se ei samantien valu?

Ei tuo onneksi ulkona joudu olee kuin silloin kun sillä on liikenteessä, eli harvoin! :D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...