mätisäkki Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Mahtuuko Pallon doghouse puhallinkopan irroittamaan kone paikallaan? Oman järkeilyn mukaan pitäisi onnistua, mutta varmistetaan nyt vielä. Quote Link to comment
mätisäkki Posted June 30, 2010 Author Share Posted June 30, 2010 Nyt se on kokeiltu, että onnistuu. Ei tosin voi suositella kenellekkään, helpompaa olisi varmaan ollut pudottaa kone. Quote Link to comment
jolkkon Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Onko sulla uudempi pallis, jossa moottoritilan päällä on huoltoluukku? Quote Link to comment
mätisäkki Posted July 1, 2010 Author Share Posted July 1, 2010 Ei ole huoltoluukkua. Quote Link to comment
-AP- Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 uudempi pallis, Luukku liittyy nelkkukoneeseen, tonnikuussatasessa sellaista ei ole. Quote Link to comment
jolkkon Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Eikä kun siihen milloin nelkkukone oli valinnaisvaruste. Ei siihen(kään) aikaan kait tehty eri koreja moottoria varten vaan toisinpäin. Mulla on oma 1600/Typ1 jossa on luukku. Quote Link to comment
-AP- Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Mulla on ollut useita '73/'74 pakuja ja busseja (alunperin) 1600-koneella, missään niistä ei ole ollut luukkua 'katossa' (vaikka 1700 onkin ollut jo tuolloin mallistossa). Quote Link to comment
jolkkon Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 OK. Uskon sinua. Minulla on vain yksi ja siinä on luukku. Auto on mallivuotta ´73 ja tehty ´73 heinäkuussa. Alunperin 1600 koneella ja luukulla. Suomi-auto. Quote Link to comment
metake Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Kaverin -78:ssa ei ole luukkua. Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Täysin OT. Mites muuten nämä palliksen moottorit menevät, lähinnä nämä ykköstyypin moottorit. Mikä on ollut isoin koko ja onko näissä ollut tuplakaasuttimia vai ainoastaan nelkun moottoreissa? Quote Link to comment
Guest Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Täysin OT.Mites muuten nämä palliksen moottorit menevät, lähinnä nämä ykköstyypin moottorit. Mikä on ollut isoin koko ja onko näissä ollut tuplakaasuttimia vai ainoastaan nelkun moottoreissa? 1600cc isoin type 1 ja yhdella kaasarilla. Muuten aika sama kuin kuplan vastaava kone mutta lohkossa on paikka takatuen pulteille ja ilmanputsari on erilainen, seka pakoputkisto. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.