Jump to content

Muutin Virginiaan.


Guest Bugfuel

Recommended Posts

Puuh. Tajuton rojekti.

Muutin eilen Floridasta Virginian takametsiin. Taal ei oo ttu mitaan missaan. Joka paikkaan on pitka matka. (Washington DC noin 70 mailia, jos joku haluaa kiintopistetta)

 

Luonto tosin on todella hieno, Florida on littea kuin pannukakku ja taalla on vuoristontynkaa missa asutaan. Ilma on sata kertaa puhtaampaa ja lampotila inhimillisempi, ja oman kaivon vesi on tosi hyvaa.

Ekana aamuna karhu tallusti etupihan poikki ja jai kattelemaan tonttia hetkeksi. Voi helvetti.

 

Siina ne positiiviset puolet tais olla sitten. Tyonhakua edessa, joitain koukkuja on jo vedessa.

 

Just kaveri huomautti etta onhan tassa Manassas melko lahella, ja siella aika ajoin kuuluisa Manassas Bug-Out wolkkaritapahtuma. Seuraava olis syyskuussa. Sinne sitten Chevy Novalla toilailemaan?

 

P.s. Olen keskeyttanyt osien valityksen taalta suomeen toistaiseksi, tassa on ihan tarpeeksi muuta ajateltavaa ja hoidettavaa. Kamppa on iso, 6 makuuhuonetta jne... mutta AIVAN piukassa pahvilaatikoita! Tolkuton maara muuttokamaa. Ei taalta loytais tilauksia millaan :D

 

jan

Link to comment
Muuttiko mersu-rojekti muuttolaatikoissa? ;-)

 

Mersu piti jattaa Floridaan. Tavoite sen suhteen kutistui moottorin ensikaynnistykseen. Deadline oli 15.7. klo 18.00 jolloin hinuri oli tilattu sita hakemaan. Ekat savut lahti koneesta 15.7. klo 17.24 :D

 

Omistaja haluaa mun jatkavan rojektia jos saan taalla paikan missa sita voin rempata. Tassa talossa ei ole kyl mitaan... ei edes paallystettya ajotieta tai parkkipaikkaa, tallista puhumattakaan. Nurmipiha ja karkeata soraa tuo pihatie. Eika yhtaan tasaista paikkaa, rinteessa talo. Autoharrastajalle siis aivan hyodyton mesta :D

Mersumies ehdotti myos maksavansa mulle viikon tai kaksi Floridassa jos tulen sinne autoa jatkamaan. Tieda hanta.

Link to comment
muutitko autojenlaittoa pakoon sinne korpeen ;) ihan luonnonrauhaako kaipasit , vai mikä sinne veti ??

 

sepa onkin sekava juttu selitettavaksi, mutta pahkinankuoressa: avioero, ja muutin vaimon, lasten, anopin seka vaimon uuden miesystavan kanssa samaan taloon. 8) Tilapaisratkaisu kunnes loydan toita ja pystyn hommaamaan oman kampan. Mina en tanne perslapeen halunnut muuttaa mutta ma menen minne mun muksut menee. VaiNo onneksi ymmartaa eika halunnut erottaa lapsia isastaan. 1 vuotias tytto ja 3 vuotias poika.

 

luonnonrauhaa oon kaivannu myos, ja sita taalla piisaa. Kunhan akka prkl tukkis turpansa tai oppis puhuttelemaan ja kohtelemaan ihmisiks. Siin on oikea luonnonräyhä :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...