Jump to content

-78 pallokeula, tyhjäkäynti ei pelaa...


Guest Tart

Recommended Posts

Eli -78 Kleinbus 1.9 tuplakaasari, tyhjäkäynti ei pelaa, yritetty säätää mut ei vaikutusta suuntaan eikä toiseen. Missä vois olla vika? Lähtee ihan hyvin käyntiin, mutta ei siis pysy käynnissä kun ehkä pari sekuntia.

 

Tai sitten jos joku tietää Hki-Vantaa alueelta jonkun pätevän tyypin, joka osaa korjaa niin semmosiakin tietoja otetaan vastaan :)

Link to comment

jaahas jaahas, jotain sieltä takaa venkslattu, mutta tätä ei tiedetty että kiitoksia, ollaan siis ronkittu oikeenpuoleistakin ilmeisesti ja vasemmalta puolelta (kuskin puolelta) puuttu kaasarista joku ruuvikin, pitääks sen olla siellä, mä en siis tiedä mistään mitään.

 

Kun siis kävi niin, että haluttiin nostaa vähän tyhjäkäyntiä ja ronkittiin oikeenpuoleista kaasaria, sit käviki niin, että lähti käyntiin paremmin, mutta ei pysynytkään enää käynnissä, ja ei olla saatu korjattu asiaa... oisko mitään ohjeita joilleki perus säädöille tms. joita vois kokeilla? :)

 

niin kai se sit on 2.0 :D

 

Niin joo sen verran varmaan vielä, että toi nykynen kone on muistaakseni -81 onks se sit caravelle vai transporterista...

 

Jos mä käyn ottaa kuvan siit koneest ja laitan sen tänne, auttasko se :D

Link to comment
  • 3 weeks later...

tuopa ompi typ4 konjes,eli se mikä pitääkin. Tuleeko molempiin kaasareihin sähöjohto kahteen kohtaan kiinni? Pitäs tulla. Nuo tinatut mollukat jossa lukee solex 12v on ryyppytsydeemit, Toiset mihin tarttis tulla sähöt on tyhjäkäyntisolenoidit. Mulla nuo kaasarin piuhat tulee puolan plussasta. Helppo testata pelaako nuo, laita virrat päälle ota puolan plussasta johto irti ja laita takasin,molemmista kaasareista pitäs kuulua napsaus noista tyhjissolenoideista. Jos ei napsu niin vika no1 löydetty.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...