Guest kotupa00 Posted September 8, 2010 Posted September 8, 2010 Eli kylmänä kone käy ihan hyvin ja pystyy ajaan, mutta lämmettyään alkaa paukkua putkessa ja sammuu tyhjäkäynnillä (ei jaksa käydä,tulppa(ngk) pimeänä?). LA vaihdoin uudet tulpat (ngk) ja ajoin n.30 km toimi hyvin mutta alkoi taas paukkua, ja sellaisen huomasin kun pätkii ja pitää kaasulla konetta käynnissä niin laturin valo kiiluu kaasun mukana kirkkaamaksi mitä enemmän kaasua. Vaihdettua: jakajan kansi,tulpanjohdot ja sama meno jatkuu. (ei viittiny vaihtaa uusia tulppia että voi ajaa sit säilytykseen uusilla ngk tulpilla jos ne toimii vaan 30 km:). uusi pyörijä ja bossin tulpat tulee vasta perjantaina. Voisko vikaa lähteä mistäpäin hakemaan? kupla:65 Koneen vuosimallista ei täysin varmuutta mutta varmaan jostain 70 luvulta,1600 12v sähköt Quote
metake Posted September 8, 2010 Posted September 8, 2010 Koskas on venttiilin välykset säädetty viimeksi? Vois johtua liian pienistä välyksistä niin että joku vena alkaa kantaa lämmettyään. Quote
-tipi- Posted September 9, 2010 Posted September 9, 2010 Imu- tai pakovuodot kannattaa tutkia. Näkyykö pakarin laippojen kohdissa nokea? Onko imusarjan pultit kunnolla kiinni ja kumi tiivisteet ehjät (myös takapuolelta) jne. Quote
Guest kotupa00 Posted September 9, 2010 Posted September 9, 2010 Venat säädin alkukesästä ja kone toimikin hyvin alkukesästä, mutta nyt viimeaikoina on tuo ongelma alkanut. Ei vuoda pakosarja kun räjähdys tapahtuu putkessa, nokea ja paskaa lentää pellille.. Olisko kipinässä jotain häikkää (virtapiikkejä)? että tulpat jonkuaikaa kestää ennenkuin hajoaa? Mistä ootta muuten uusia puolia hankkinut jos vaikka sen vaihtais seuraavaksi. Tuoppi Quote
Guest Panze Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Mua pisti silmään toi laturin merkkivalon kiiluminen. Mittaas piruuttas paljonko puolan plussalla on jännite silloin kun se yskii. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.