Jump to content

Syy mennä facebookkiin

Lasse

Recommended Posts

Posted

Sinne vaan pelaamaan Car Townia. Sieltä ajopeleiksi pallokeula tai vaakalamppukupla. Ja eikun customoimaan. Vihdoin määkin olen keksinyt mitä tolla sosiaalisella medialla voi tehdä

Posted

tjoo o tulipa testattua mutta eipä ole kavereita kelle viittis tommosta pyyntöä laittaa että sais orjia talliin.. tai sit vaan olen pihalla kuin lumiukko keskikesällä.

ilmeisesti tarvis himo määrän ihmisiä että tuosta touhusta tulis jotain :)

Posted

jep. itse levelillä 18 ja 67` kupla sekä karman ghia löytyy tallista :D ei muuten oo vara ostaa karmania ni ainakin näin virtuaalisesti on :)

Posted
eipä ole kavereita kelle viittis tommosta pyyntöä laittaa että sais orjia talliin.. :)

Siihen voi klikata kenet vaan hommiin. Kyseiselle henkilölle ei lähde siitä mitään spämmiä, eikä kaveri siis edes tiedä olevansa sulla hommissa, ellet asiasta ilmoita.

Guest seppo rauti
Posted

just menossa levelille 25 ja skyline alkaa olla loppuu asti viritetty. Saa haastaa ja pyytää kaveriksi, häviät kuitenkin!

Tallissa ollut kupla, karman, pallo ja 2010 gti golf.

Paskat myin ja kupla ja skyline jäi :)

Posted

Jaaha täällä on jopot ja mopot lähteny käsistä. Mää oon paperia. Puolustaudun, et työt haittaa harrastustoimintaa niin virtuaali- kuin oikeassakin maailmassa.

Posted
eipä ole kavereita kelle viittis tommosta pyyntöä laittaa että sais orjia talliin.. :)

Siihen voi klikata kenet vaan hommiin. Kyseiselle henkilölle ei lähde siitä mitään spämmiä, eikä kaveri siis edes tiedä olevansa sulla hommissa, ellet asiasta ilmoita.

Kiitoksia tiedosta saa hiukan intoa tuohon lisää ;)