Guest Sjm65 Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Aircooled, Paruzzi, Keiteleen kone, paikallinen laakerikauppa. Kaikki myyvät ei oota / 3-4kk toimitusaikaa :( Perä auki ja pitäs saada kupla takas liikkeelle.. Mistä kannattas vielä kysyä? Quote Link to comment
HSuomi Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Kysy kuplapajasta 0400567728 Quote Link to comment
-Alex- Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Tai heseltä, se teki mulle IRS laatikon. En tiedä tosin että onko sillä uusia tai edes vanhoja hyviä. Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Moro. Hese tekee kovasti paljon laatikkoja sekä lootaremppoja ja moottoreita katu / kisakäyttöön. ( hommailee tarvittaessa myös niihin osia, uusia, käytettyjä tai valmistaa ) Heikki Miettinen alias Hese 040 5153867 Olen Hesee senverta jeesannu jotta oon hommannu tietojen ja kehitystyön mukaan laakereita laatikoihi, vetareihi, looran sisälle neuloja yms.. yms.. Yksi suositeltava paikka josta oon saanut erittäin hyvää palvelua asioiden kanssa laakerijutuissa on alhaalla tiedot. Katsokaa laakereista numerosarjat ja valmistaja sekä hyvä on myös ottaa mitat sisä, ulko, leveys tai halkasiaa ja pituutta yms.. Tarkoitus ei ole sillälailla mainostaa vaan kokemuksella saada autettua kaikkia harrastajia. Itse kun työskentelen monikansallisessa yrityksessä joka valmistaa sähkömoottoreita sekä generaattoreita eri käyttökohteisiin olen myös työskennellyt saman firman huoltopuolella ja erittäin paljon tarvinnut erilaisissa laakereihin, voimansiirto, hihnaveto yms.. asioissa asiantuntevaa apua niin olen Juhalta ja Heikiltä sitä saanut ja motorsporttipuolelle harrastustoimintaan myös katuautoiluun saanut tarvittavaa apua ja huokeita komponentteja joita lähettävät koko Suomeen kuulemma. Alla tiedot jos tarvii joku. ( Juha autoharrastajana ja Heikki veneharrastajana tietää monista pulmallisistakin asiosita ) Puhelinnumero: 020 755 9570 FAX: 040 660 9740 Sähköposti: info@laakeripalveluvaasa.fi Juha Luoma, 040 7013 989, juha.luoma@laakeripalveluvaasa.fi Heikki Luoma, 040 1926 205, heikki.luoma@laakeripalveluvaasa.fi Hanna Luoma, 040 7000 300, hanna.luoma@laakeripalveluvaasa.fi Käyntiosoite: Myllärinkatu 13 65100 VAASA Quote Link to comment
Guest Sjm65 Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Kiitos neuvoista. Kuplapajalla ei ollu hyllyssä, neuvoivat kysymään HKI laakerikeskuksesta.. Ison kyselykierroksen jälkeen sain tälläiset tulokset. Lappeenrannan Laakerikeskus Oy = 25,10e/kipale Tyokalupiste Roppola Oy Kuopio = 29e/kipale Laakeri-center HKI = 52e / kipale Hyvä kun ensin etsii laakeria kissojen ja koirien kanssa 3vk niin sitten päivässä löytää monta vaihtoehtoa :) Nyt on laakerit taskussa :) Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Taskulaakerit ei poskilaakerit Quote Link to comment
Recommended Posts