JaniM Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Elikkäs tölkeissähän on tuollanen hydraulipoljin kytkimessä Nyt tarttis kuvia miten tuo on toteutettu polkimen päässä ja tietty mittoja liikeradoista/polkimista/vivuista olisi plussaa. Ja sekä laatikon päässä olevan kääntövivun pituus, mihin kohtaan tulisi sylinteri kiinni. Autoina olisi ny junis ja notsi kohteena saada rakennettua. Kuplaan nyt ainakin löytyy valmiita settejä 150 $ ylöspäin. Tarvikesylkät letkulla maksaa 100e + vivut ja kannakkeet. http://www.sacoperformance.com/proddeta ... od=32-1001 Tuossa hyvä idea, mutta hinta ei. Niin siksi tölkin osien sopivuutta pohdiskelen. Quote Link to comment
masajee Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Eikös niissä sun tölkin laatikoissa ollut kiinni noita kääntövipuja? 411 Variantissa on kanssa toi sama hydraulikytkin. Quote Link to comment
JaniM Posted December 3, 2010 Author Share Posted December 3, 2010 Eipä ollut muistaakseni. Täytyy kurkata vielä. Quote Link to comment
vwagen Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 411/412 hydraulinen kytkimenkäyttölaiteisto on täysin erilainen kuin T3 Transporterin,joka on suoraan vaihdettavissa Tyyppi 1,2,3 mekaanisen käytön tilalle,siis laatikon päässä. Quote Link to comment
JaniM Posted December 4, 2010 Author Share Posted December 4, 2010 Juu tuo laatikon pää peruskauraa, mut tölkin vivusto edessä epäselvä. Quote Link to comment
Guest mirri72 Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 mikä idea vaihtaa hydrauliseksi? Quote Link to comment
JaniM Posted December 4, 2010 Author Share Posted December 4, 2010 Jos lopettais pompottamisen ja ravistamisen liikkeelle lähdössä. Mutka ei auta tuossa yhdessä juniksessa oikein. On uretaanikumitkin. Kaikki kytkin osat uudet ja vauhtis. Eikä edes kuparilevyä. Ja jos olis vaikka kevyempi polkea. Ja katu-uskottavuus kohenee lisää:)) Quote Link to comment
Jiibee Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Juu tuo laatikon pää peruskauraa, mut tölkin vivusto edessä epäselvä. No selviäisikö tästä mitään: Kytkinkuva Quote Link to comment
JaniM Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Kiitos tuo selvensi paljon. Vielä kun sais tuon polkimen ja vivun pituudet, niin tietäis vipusuhteen. Mitenkähän tuosta lähtee se säiliöliitäntä? Mut näyttäis että noista osista lähdetään viritteleen kytkimiä nippuun. Quote Link to comment
JaniM Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 No siinähän se. Kiitokset vielä. Eikun kääkäleitten haalintaan ja nypräämään. Quote Link to comment
JaniM Posted December 7, 2010 Author Share Posted December 7, 2010 Kaino pyyntö, löytyiskö sylkille varaosanumerot? Jos muualta yrittää metsästää noita. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.