Jump to content

Hydraulikytkimen rakentelu


Recommended Posts

Posted

Elikkäs tölkeissähän on tuollanen hydraulipoljin kytkimessä

Nyt tarttis kuvia miten tuo on toteutettu polkimen päässä ja tietty mittoja liikeradoista/polkimista/vivuista olisi plussaa.

Ja sekä laatikon päässä olevan kääntövivun pituus, mihin kohtaan tulisi sylinteri kiinni.

 

Autoina olisi ny junis ja notsi kohteena saada rakennettua.

 

Kuplaan nyt ainakin löytyy valmiita settejä 150 $ ylöspäin.

 

Tarvikesylkät letkulla maksaa 100e + vivut ja kannakkeet.

 

http://www.sacoperformance.com/proddeta ... od=32-1001

 

Tuossa hyvä idea, mutta hinta ei. Niin siksi tölkin osien sopivuutta pohdiskelen.

Posted

411/412 hydraulinen kytkimenkäyttölaiteisto on täysin erilainen kuin T3 Transporterin,joka on suoraan vaihdettavissa Tyyppi 1,2,3 mekaanisen käytön tilalle,siis laatikon päässä.

Posted

Jos lopettais pompottamisen ja ravistamisen liikkeelle lähdössä. Mutka ei auta tuossa yhdessä juniksessa oikein. On uretaanikumitkin. Kaikki kytkin osat uudet ja vauhtis. Eikä edes kuparilevyä.

Ja jos olis vaikka kevyempi polkea. Ja katu-uskottavuus kohenee lisää:))

Posted

Kiitos tuo selvensi paljon. Vielä kun sais tuon polkimen ja vivun pituudet, niin tietäis vipusuhteen.

Mitenkähän tuosta lähtee se säiliöliitäntä?

 

Mut näyttäis että noista osista lähdetään viritteleen kytkimiä nippuun.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...