Guest seppo rauti Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Huomenna menee volkkari paikalliselle korjaajalle, joka säätää siitä nää aurauskulmat ja kysy että jos jostain saan selville ne ohjearvot, niin nopeuttais hommaa kuulemma tosi paljon. Mistäs tälläisiä oikein saa? Quote Link to comment
metake Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Haynesin manuaali 1303, 1303S & GT 1972-1975, siitä poimittuna 1303:n arvot (kirja ei tunne 2-pulttisella etutolpalla olevaa udempaa mallia, joten oletan näiden olevan samat kuin 1302:ssa): Front Toe-in: 30', +/-15' Toe-in (pressed 10 kg): 10', +/- 15' Camper: 1°, +20'/-40' Castor angle: 2°, +/-35' Rear Camper: negative 1°, +/- 40' Toe: 0°, +/- 15' Noin paljon madalletulla saat tuskin noista mitään muuta kohdalleen kuin etupään aurausta, mutta sittenhän sen näkee kun alkaa säätämään. Quote Link to comment
Guest seppo rauti Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 kiitoksia paljon!! Quote Link to comment
SePi Posted July 21, 2016 Share Posted July 21, 2016 Tänään haettiin lisää suuntavakavuutta uraisille teille: https://1drv.ms/i/s!Akn4mflxLGKqgddHjon_YMcze-Tj-w Myös eturenkaista painetta pois arvoon 1,5. Paranee paranee kaiken aikaa. Taakse tuli aurausta jo vaihdelaatikon asennustyön aikaan, koska aski tuli muutaman millin taaksepäin ja jousilatoissa on pyöreät reijät. Eikös se aurauksen puolella pidä ollakin? Etuakseliston camber kulmat vähän hämmästyttää, koska mielestäni kokosin ne hyvin uusien olkatappien kanssa. Säätöähän ei oikein ole olemassa, vai onko? Olenko oikeilla jäljillä? Mitä muuta voi tollaiseen antiikkialustaan tehdä, että sillä voi nautiskella myös uraisilla motareilla? Quote Link to comment
x-pj Posted July 21, 2016 Share Posted July 21, 2016 Tänään haettiin lisää suuntavakavuutta uraisille teille: https://1drv.ms/i/s!Akn4mflxLGKqgddHjon_YMcze-Tj-w Myös eturenkaista painetta pois arvoon 1,5. Paranee paranee kaiken aikaa. Taakse tuli aurausta jo vaihdelaatikon asennustyön aikaan, koska aski tuli muutaman millin taaksepäin ja jousilatoissa on pyöreät reijät. Eikös se aurauksen puolella pidä ollakin? Etuakseliston camber kulmat vähän hämmästyttää, koska mielestäni kokosin ne hyvin uusien olkatappien kanssa. Säätöähän ei oikein ole olemassa, vai onko? Olenko oikeilla jäljillä? Mitä muuta voi tollaiseen antiikkialustaan tehdä, että sillä voi nautiskella myös uraisilla motareilla? Camberia ei pysty olkatappiakselistossa säätämään. Caster-kulman lisäyksellä saa suuntavakautta parannettua. Eli tommoset http://www.aircooled.fi/tuote/836/castershimmit-pari Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.