Jump to content

Kasten -67


Recommended Posts

kasten1-small.jpg

 

Tälläinen latolöytö tuli otettua nyt työn alle ennen kuin lato romahtaa :-) .

 

Helmat kasaan ja baanalle. Etupäätäkin joskus korjailtu mutta ei maalailtu, saa nähdä jos siitä jää hiekkapuhalluksen jälkeen mitään jäljelle, vai meneekö sekin uusiksi.

 

Mahtaako nuo takaikkunat saada laittaa umpeen jos rekisteröi henkilöautoksi, aikoinaahan ne on kaiketi sitä varten vaadittu että on saatu penkit taakse ja ilmeisesti jonkinlaiset hätäpoistumistiet myös..

Link to comment

Sentin kerros linnunpaskaa pesty pois katolta ja hiekkapuhallus varattu, että pääsee aloittamaan "tyhjältä pöydältä" projektin. Samalla tallille tuli keulapeltien oikomiseen typ181 ...

 

kasten2.jpg

 

Näköjään mulla oli joku seppä kiinnitellyt tuohon ilmeisesti pallokeulan takaluukun, kun saranat oli hitsaamalla kiinni luukussa. No eipä tässä mitään ihmeellistä, mutta millainen tuo pallokeulan lukon vastaosa on, kun tässä se ei ainakaan sovi paikalleen juniksen oman kanssa.. Onko jollain kokemusta palliksen takaluukun yhdistämisestä junikseen?

Link to comment

Näköjään mulla oli joku seppä kiinnitellyt tuohon ilmeisesti pallokeulan takaluukun, kun saranat oli hitsaamalla kiinni luukussa. No eipä tässä mitään ihmeellistä, mutta millainen tuo pallokeulan lukon vastaosa on, kun tässä se ei ainakaan sovi paikalleen juniksen oman kanssa.. Onko jollain kokemusta palliksen takaluukun yhdistämisestä junikseen?

 

Mulla oli junikseen ainakin kahdenlaista peltiä koneen perään. toisessa oli kolo (varmaan vanhemman juniksen lukolle) ja toinen suora, varmaan sama pelti kun varhaispalliksessa?

http://www.junakeula.fi/sivut/sonder10/ ... 17_jpg.htm Vanhemman pelti

http://www.junakeula.fi/sivut/sonder13/ ... 18_jpg.htm Uudemman pelti

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...