Jump to content

Virta kateissa ?


Guest zette

Recommended Posts

Kuplani sammui pihalle eikä lähde enää käymään.. Ilmeisesti virta kateissa kun avaimesta laittaa virrat päälle niin lautauksen merkkivalokaan ei syty, bensa mittari ei näytä mitään, eikä vilkut ja pyyhkimetkään toimi ? Startti kyllä rupee pyörittään konetta kun kääntää virta avaimesta.. Mistä vikaa kannattaa alkaa etsimään ?

Link to comment
Tai sulake palanut..?

Sytysvirta ei mene sulakkeen kautta, ei ainakaan pitäisi.

 

Multa löytyy semmonenkin ihme :). Kukalie muinoin sähköt mun kuplaan on vaihtanu 12volttiseksi niin on vetäny sen ensin sulakepesälle ja sitte vasta virtalukolle.

Tekin mulla kerran saman eli sulake oli palanut, valot ei syttyny mutta starttas silti.

Toiminu ne on tuollakin lailla.

Link to comment
Tai sulake palanut..?

Sytysvirta ei mene sulakkeen kautta, ei ainakaan pitäisi.

 

Multa löytyy semmonenkin ihme :). Kukalie muinoin sähköt mun kuplaan on vaihtanu 12volttiseksi niin on vetäny sen ensin sulakepesälle ja sitte vasta virtalukolle.

Tekin mulla kerran saman eli sulake oli palanut, valot ei syttyny mutta starttas silti.

Toiminu ne on tuollakin lailla.

Juu, siis piti tarkoittamani että alkuperäisenä niiden ei kuulu mennä sulakkeen kautta.

Ei kuitenkaan pöllömpi idea laittaa sulaketta..

Link to comment

Oli ilmeisesti sulake huonosti kiinni, virrat tulee nytten. Mutta varmaan tulpat nyt kastunut oon niin paljo sitä sahannu käymää.. Lupas kyllä jo :) Huomena varmaan lähtee, vois käydä ostaan uudet tulpat siihen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...