Jump to content

imusarjan esilämmitysputket ei käy


Guest Antti85

Recommended Posts

Guest Antti85

Niin kävi että uuden pakoputken asennuksen jälkeen hoksasin, että imusarjan esilämmitysputket eivät osu kohdilleen pakosarjan liitoskohtien kanssa. Eli itse pakarissa laipat väärässä kohdassa. (epätarkasti tehty pakoputki) Onko mitään mieltä jysäyttää nämä esilämmitysputket poikki ja laittaa lämmönkestävä joustava letku keskiosaan putkea (siis molempiin), jotta saisin nämä esilämmitysputket kiinni pakosarjaan?

Link to comment
Niin kävi että uuden pakoputken asennuksen jälkeen hoksasin, että imusarjan esilämmitysputket eivät osu kohdilleen pakosarjan liitoskohtien kanssa. Eli itse pakarissa laipat väärässä kohdassa. (epätarkasti tehty pakoputki) Onko mitään mieltä jysäyttää nämä esilämmitysputket poikki ja laittaa lämmönkestävä joustava letku keskiosaan putkea (siis molempiin), jotta saisin nämä esilämmitysputket kiinni pakosarjaan?

 

Miksi ei vain vetäisi poikki ja laittaisi oikeaan asentoon ja hitsaisi takaisin kiinni.

Link to comment

Itse kuvittelin myös ettei uuden ja hienon Abarth-kopioputken esilämmitysputket osu imusarjan kanssa yksiin. Eivät aluksi olleet sinne päinkään.

 

Lopputulos oli että riuskan kaverin avustuksella pultti kerrallaan hivutellen molemmat osuivat hyvin paikoilleen kunhan pakoputki oli ensin kiinni muuten.

 

Yleensä nuo esilämmitysputket on melko taipuisaa kamaa, eli "joustavat" suuntaan tai toiseen menemättä poikki / lyttyyn.

Link to comment
Taidan vähän aluksi töhöttää esilämmitysputkia ja sen jälkeen vääntää paikalleen.
Ota toi imari vasempaan kätees ja oikeaan kumivasara. Sit vaan kopsuttelet ton mieleiseksi ilman mtn lämmityksiä. Suurin ongelma liian voiman tarjoaminen, kun noi taipuu senverran helposti....
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...