Olli Ristimäki Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Onko kukaan koskaan sattunut mittaamaan/kuulemaan, kuinka kuumaa moottorin jäähdytysilma on koneen läpi tultuaan koneen ollessa käyntilämmössä? Siihen vaikuttaa tietysti moni asia mut jos kuvittelis tollasta suht vakiokonetta normaalissa matka-ajossa eli 90 km/h ja 2700 r/min. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 No termostaattihan aukee 88 asteessa? Quote Link to comment
Guest Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 No termostaattihan aukee 88 asteessa? Tai vajaassa 70:ssä... niitä on ainakin kahta eri mallia. Ollut saatavana siis. Enää vaikea löytää mitään... paitsi hämärän näköisiä mexico-malleja tuurilla. Jan Quote Link to comment
Per Jernström Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 On mittapistelistallani, mutta ei toistaiseksi vielä mitattu. Toinen juttu minkä meinaan mitata on mottoritilan (ali)paine. Quote Link to comment
Kurre Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 On mittapistelistallani, mutta ei toistaiseksi vielä mitattu. Toinen juttu minkä meinaan mitata on mottoritilan (ali)paine. ???? En ummarra Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Huhuja on kerrottu ympärj nettiä, että isommat koneet isoilla tuplilla eivät saisi tarpeeksi ilmaa mikäli kaikki pellit on paikallaan ja koneluukku kiinni - ei riittäisi tarpeeksi ropelille ja kaasareille -> alipainetta. Samallahan voip mitata coolairkitin tuoman "ahtopaineen". Puavo@dwl.fi Quote Link to comment
Guest juse Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Olisko tuolla jotain kiinnostavaa/hyödyllistä infoa: http://www.offroadvw.net/tech/wes/fan.html Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.