eekoo Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 purin kahdesta -52 sta etuakselit irti , molemmissa oli alimmaisen putken alla n 3 mm halkaistu irtoputki jolla alaputkea oli siis siirretty eteenpäin ... onko tuo viritys tehtaalainen vai jälkiasennus? ja miksi? Quote Link to comment
xam1 Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Casterin korjailua vissiin haettu sillä. Tekijästä en kyllä osaa sanoa. Quote Link to comment
eekoo Posted December 10, 2011 Author Share Posted December 10, 2011 hapan etukolmio ja napoleon on rälläköity irti, orkkis mittoja otin vähän joka puolelta, onko jotain nyrkki sääntöä etuakselin asennolle , ylä/ala putki samassa pystylinjassa? Mitalla sen saa samaan kohtaan kun orkkiskin oli mutta tarviiko nuo 3mm korotus palat laittaa alaputken alle .? Quote Link to comment
x-pj Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Yleensä noilla korotuspaloilla korjataan keulan madalluksen vaikutusta pyöränkulmiin. Jos keulaa madalletaan suhteessa peräpäähän, niin olka-akselin kulma muuttuu (kallistuu eteenpäin) ja suuntavakaus kärsii. Vakiokorkusessa autossakin nuo korotuspalat parantaa suuntavakautta, mutta tekee ohjauksen hiukan jäykemmäksi. Makuasia haluaako ne sinne laittaa. Riippuu siitä mitä ominaisuuksia haluaa autolta. Minä laittaisin ne takaisin. Quote Link to comment
SePi Posted December 12, 2011 Share Posted December 12, 2011 Jos laitat shimmit, ni muista laittaa pikkasen pidemmät pultitkin Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.