Guest Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Olikos täällä kirjaan tutustuneita? Onko kirjan opeista käytännössä kokemuksia? Quote Link to comment
-AP- Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Hyvin innostava teos ainakin! Ei käytännön kokemuksia ahdistelusta ... 1 Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Hyvin innostava teos ainakin! Ei käytännön kokemuksia ahdistelusta ... Samaa mieltä kans kirjasta. Ei omakohtaista kokemusta. Quote Link to comment
Guest vilho Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Nyt on legendaarista lankaa tekeillä. Oon kanssa jotain mieltä. Kirjan innostavuudesta ei kokemusta. PS. Otsikon voisi muuttaa vähän kireämmäksi. Esim. pelkkä "kirjasta" olis tosi hyvä. Sitten voitais ihmetellä sopiiko aineisto vesivehjaksiin. Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Tuolla ne omat turbon alkeet tuli opeteltua. Hyvä kirja jos on kiinnostunu kaasareiden paineistuksesta sekä alkeet turbo karttojen lukemiseen. Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Onhan siinä myös pikkasen juttua ruiskuista. Tosin aika perus juttua kun kirjakin on aika vanhaa painoa. Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Jos ruiskuihin haluu paneutua niin hyvä alku siihen on Megasquirtin manuaali. Siitä saa hyvän peruskuvan ruiskun toiminnalle. Quote Link to comment
Guest Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Rakenteilla olevan laitteen ulkoinen habitus vaatii patinoituneen "draw through turbo"-setin... Saatan huijata laittamalla tuplakalsarin tilalle vastaavan näköisen läppärungon ja suuttimelliset pässinsarvet, mutta pääpiirteittäin tekniikan on oltava "vanhaa liittoa" kun se jää näkyviin. Periaatteessa toi tieto pitäis olla mulle kuranttia, kun voiman tarve ei ole suuri ja jos ne on 80 luvulla toimineet, niin miksei nykyään toimisi samalla tavalla. Ajattelin lähinnä noita kaasareiden suutin yms. suosituksia, että onko joku kokeillut käytännössä. Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Rakenteilla olevan laitteen ulkoinen habitus vaatii patinoituneen "draw through turbo"-setin... Saatan huijata laittamalla tuplakalsarin tilalle vastaavan näköisen läppärungon ja suuttimelliset pässinsarvet, mutta pääpiirteittäin tekniikan on oltava "vanhaa liittoa" kun se jää näkyviin. Periaatteessa toi tieto pitäis olla mulle kuranttia, kun voiman tarve ei ole suuri ja jos ne on 80 luvulla toimineet, niin miksei nykyään toimisi samalla tavalla. Ajattelin lähinnä noita kaasareiden suutin yms. suosituksia, että onko joku kokeillut käytännössä. Paineistettu kaasari keskelle ja valmistat vaan turbon imupuolelle kunnon vanhan tyylin kiihdytys suppilon johon verkko suodatin. Suutin taulukot ovat hyvin suuntaa antavia joten nuo joutuu aina hakemaan kyseisellekkin kombolle erikseen. Talvi iltojen lukemiseen tuo turbomania on hyvä ja kertoo hyvin mitä kikäkin kombo vaatii. Maksaa HC:lla parisen kymppiä joten ei taatusti ole pois heitetty investointi. Quote Link to comment
mikan Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Kirja löytyy hyllystä ja kyllähän sieltä on ensimmäiset opit haettu turbokuplaan. Paineistetun tupla-drla:n ollessa kyseessä, ns. modulaattorirenkaat oli hyvä kikka, joka löytyi tuosta kirjasta. Toisaalta aika on ajanut aika pahasti ohi tuon kirjan jutuista. t. Mika Quote Link to comment
Turbovesa Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Vanhaa aihetta ylöspäin... Hyvä kirjahan tuo on, luettu moneen kertaan ja kaikenlaista kokeiltu käytännössäkin. Onkos kukaan kokeillut noita valmiita turbo seosputkia? Tai sitten jos olisi ohjeistusta miten seosputket kannattaisi porata. Overdrive foorumilla kyselty mutta tietoa ei tunnu löytyvän. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.