Guest KariT Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Vanhojen ja kuluneiden (Solex 32-34 PDSIT-2) kaasareiden tilalle pitäisi keksiä parempi/toimivampi ratkaisu. Näiden kanssa ei jaksa enää tapella. Kone on siis T4 1700cc ja tämmönen ois yksi vaihtoehto: On vaan tuota hintaa aika hyvin... http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=29 Mitä kannattaa hommata? vaihtoehtoja??? Quote Link to comment
Guest Hannuak Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Vanhojen ja kuluneiden (Solex 32-34 PDSIT-2) kaasareiden tilalle pitäisi keksiä parempi/toimivampi ratkaisu. Näiden kanssa ei jaksa enää tapella. Kone on siis T4 1700cc ja tämmönen ois yksi vaihtoehto: On vaan tuota hintaa aika hyvin... http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=29 Mitä kannattaa hommata? vaihtoehtoja??? Tommonen olis vähän halvempi: http://www.justkampers.com/shop/t2-bay- ... 11144.html Quote Link to comment
Guest KariT Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Vanhojen ja kuluneiden (Solex 32-34 PDSIT-2) kaasareiden tilalle pitäisi keksiä parempi/toimivampi ratkaisu. Näiden kanssa ei jaksa enää tapella. Kone on siis T4 1700cc ja tämmönen ois yksi vaihtoehto: On vaan tuota hintaa aika hyvin... http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=29 Mitä kannattaa hommata? vaihtoehtoja??? Tommonen olis vähän halvempi: http://www.justkampers.com/shop/t2-bay- ... 11144.html Taitaa olla sama paketti kyseessä. Quote Link to comment
vwagen Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Yksi vaihtoehto olisi laittaa ne alkuperäiset oikeasti kuntoon. Mihinkähän perustuu justkampersin sarjassa toteamus että ei voi käyttää automaattivaihteisissa? Quote Link to comment
Guest KariT Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Yksi vaihtoehto olisi laittaa ne alkuperäiset oikeasti kuntoon. Niihin on korjaussarjat laitettu, mitä Paruzzilta sattui löytymään. Sieltä on akselit väljiä ja akselin päässä oleva puolipallon muotoisesta osasta hampaat hävinneet kokonaan. Kyseisen osa taitaa olla automaattiryypyn hiluja... Kukas näitä kaasareita huoltaa? Vai onnistuuko vwagenilta? Quote Link to comment
metake Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Mitenkäs jos vaihtais vaan alkuperäiset korvauskaasarit, sais jäädä imarit, putsarit, vivustot ym. alkuperäisiksi? http://www.paruzzi.com/verkkokauppa/?zo ... oord=42144 http://www.paruzzi.com/verkkokauppa/?zo ... oord=42145 Quote Link to comment
Guest KariT Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Mitenkäs jos vaihtais vaan alkuperäiset korvauskaasarit, sais jäädä imarit, putsarit, vivustot ym. alkuperäisiksi? http://www.paruzzi.com/verkkokauppa/?zo ... oord=42144 http://www.paruzzi.com/verkkokauppa/?zo ... oord=42145 Eikös tuolla hinnalla kannata vaihtaa tuo weberin kitti? Hinta on sama... Quote Link to comment
NO H2O Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Tuo on hieman makuasia, kummassakin ovat omat hyvä puolensa sekä huonot. Progewebru on kuulemma helpompi saada säätöihin kun ei ole kuin yksi kaasari mitä muklata. Noillahan perus tojota tai sierra toimii ihan hyvin miksei palliskin? Nurkat taas ovat hieman kinkkisemmät säätää mutta omien kokemuksieni perustellaa toimivat sen jälkeen hyvin. Lisäksi noissa Metake:n linkittämissä kaasareissa ei alkuperäisyys kärsi, tosin luulen että se ei ole Karilla kriteerinä? Rikas seoskaan ei noissa jälkimmäisissä ole niin tulppia tappava kuin keskikaasarissa... Quote Link to comment
Guest KariT Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Mulle toimivuus on kaikkein tärkein tekijä. Alkuperäisyys ei ole olennaista tässä projektissa. Quote Link to comment
vwagen Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Jos suunnilleen samalla hinnalla kuin keskiweber sarja saisi alkuperäistä vastaavat niin enpä paljon miettisi kummat laittaisin,tosin ei tuo paruzzi noidenkaan kohdalla tiedä mitä myy,olen tainnut täälläkin useampaan kertaan mainita että sellaista kaasutinta kuin Solex 32-34 ei ole,on 32 ja on 34 riippuen siitä kummankokoinen kaasuläppä kyseisessä kaasuttimessa on,molemmat on tehty samaan runkoon siitä johtuen tuo merkintä,paruzzi myy niitä PDSI kaasuttimina mutta kuvissa on selkeästi automaattiryyppy,eli ovat PDSIT:t.Ne ovat kyllä henkilöauton kaasuttimet eli pakettiauton keskeistä tyhjäkäyntijärjestelmää niissä ei ole,tyhjäkäyntiputkiston joutuu poistamaan ja tulppaamaan,se siellä sekavasti kerrotaankin. Mitä vanhojen korjaamiseen tulee niin akselit(rungon)voi holkittaa ja käytettyjä varaosakaasuttimia suomestakin löytyy varmasti satoja,yhdet olen luvannut tänätalvena kunnostaa,enepää ei ehdi. Quote Link to comment
Guest KariT Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Kuka korjailee kaasuttimia? Nykyiset kaasarit kannattaa ilmeisesti ammattilaisen tutkia huolella, ennen kun lähetään hommaamaan uusia... Edit: Kaasarit menee loppuviikosta työnalle samalle hepulle, joka kannetkin laitteli kuntoon. Odotellaan mitä niille on tehtävissä... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.