Guest tupo Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 -73 1300 kuppelin voimansiirto ihmetyttää...ensinnäkin vaihdevälit eivät ole tarkat, vaan keppiä pitää aina heittää vähän sinnepäin, että saa vaihteen silmään. sitten, etenkin ykkösellä, kiihdytettäessä vaihdekeppi liikku edestakaisin noin viitisen senttiä ja joskus lyö jopa vaihteen pois päältä. vaihdekepi heiluu myös kakkosella ja kolmosella kiihdytettäessä melko mukavasti. nelosellaki varmaa heiluis mut potku ei riitä;/ kytkin on vähän tunnoton, ei kyllä jalalla tunne, että koska on kiinni...saattaahan se luistaakin. eli mitä voisi tehdä? vaihtestoon oon kuullu laitettavan jonkun uretaanipusla-systeemin, että vaihdevälit tarkentuis. sitten ehkäpä kytkinasetelma uusiks? minkälaisia näit on, joku kestävä ratkasu..mielellää samantien sellai ->100 - ->150 hp asti...onko arvokkaita ja vaikeita asentaa? nyt ois kiva vaihtaa ettei sitte jää tien päälle joskus...kiitoksia etukäteen!!! Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Oisko vaihteiston kannatinkumeissa häikkää? Quote Link to comment
Racing Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Vaihteiston kannatinkumit ja pusla takapenkin alla. sielä luukun alle,liikuta keppiä ja katso antaako pusla paljon myöten. Sitten vain rengasraudalla vääntelemään lootaa mikä kolmesta kumista on rikki. Yleensä takimmaiset on toinen irti vulkanoinneistaan. Quote Link to comment
-Puide- Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Meikäläisellä nakkeli 4:sta pois päältä. Eilen otin lootan irti ja tekakannatin kumi rikki Kyöstin kuvaamalla tavalla. Myöhemmin kun menee takas nippuun kaikki, selvee oliko vika siinä Quote Link to comment
Kurre Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Sellanen loota, joka sylkee nelosta, saattaa muuten olla ihan oikeesti huono. Ne kumit on helppo rasti. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.