Jump to content

-74 transporter


Esa

Recommended Posts

Guest Jussinbussi

Juu laita vaan kuvia tänne niin saat asiantuntevaa neuvontaa siitä kuinka paska MR autosi on.

joo mä poistun, oli vaan pakko. ;)

 

Edit. Onko tämä siitä Tankki täyteen ohjelmasta tutun "musamiehen" vanha auto? ;)

Link to comment

Otan jossain vaiheessa lisää kuvia ja laitan tulemaan.

Projektiaikaisia kuvia ei ole. Olen laiska ottamaan valokuvia.

 

Auto on ollut alunperin Loimaalla kasvihuoneen pitäjän toriautona. Veli osti sen 80-luvun loppupuolella. Auto oli vähän aikaa ajossa ja seisoi ladossa viisitoista vuotta. Otin sen työn alle pari vuotta sitten. Kori oli harvinaisen ehjä. Hitsausta tuli helmoihin takapyörien eteen. Palkkeja pohjassa piti myös hitsata. Loppujen lopuksi hitsaamista oli aika vähän. Moottoria tässä ei ollut ja sen kasasin osista. Kuskin penkin runkoa piti korjata. Auto maalattiin ulkoa ja tavaratilasta sisältä. Auto massattiin ja hankittiin muutamia puuttuvia osia (toinen ovipahvi ja kumiosia ja tiivisteitä). Tuulilasi tietysti meni rikki irroittaessa ja sellainen piti hommata. Jarrut huollettiin kaikki. Tämä ensimmäin vw mitä olen museoinut. Muuten näiden kanssa on tullut turattua pitkään.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...