jolkkon Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Moi, Asensin uuden painelaakerin samalla kun kaikki muutkin kytkimen kamat. Säädöt ja kokeilut tallissa menivät ihan hyvin. Koeajoakin tehtiin kokonaiset 100m kunnes vaihteet eivät enää pelanneet. Otettiin samalla adrenaliinillä moottori pois ja sieltähän vika löytyi. Miten tuo on voinut hajota? Asennus- vai valmistusvirhe? Made in Brazil. Katso kuva. Quote Link to comment
ARTO Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Tyypillinen halpistarvike tai jopa Brasilia OEM. Linjalta pukkaantuu hyvää ja huonoa, materiaalilaadut ei kestä vertailua 70-luvun saksaosiin, laadunvalvonta surkeaa ja tuurista loput kiinni. Quote Link to comment
toroidi Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Mulla tais kestää lähes 1000km brasileiro-laakeri joskus. Laatu lie pikkasen vaihtelevaa. Saattoihan se olla asennusvirhekin, mutta günther-versiot ovat toimineet. Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Kai sulla on ollu vaihdelaatikossa se ohjaus holkki tallella! Itte tuli aikoinaan vaihdettua uudemman mallinen laakeri vanhaan laatikkoon ja kesti pari painasua enneku teki saman tempun kuten sulla kuvassa. Quote Link to comment
metake Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Eikös se ohjausholkki palliksen laatikossa ole muovinen? Niin onhan se myös ehjä ettei ole halki ja pääse joustamaan ja pääse laakeria vinoon? Quote Link to comment
jolkkon Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 kyllä kaikki muu on ehjää. Joko surkea osa tai sitten jouset eivät olleet ihan paikallaan. Tiedäppä tuota. Nyt kuitenkin uudella Made in Germany -laakerilla ajettu jo 250m, joten on selvästi tukevampaa tekoa. Toki asennusvaiheeseenkin panostettiin hieman huolellisuutta ja DWL:n yhteisiä ajatuksia. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.