Jump to content

100m kestänyt painelaakeri


Recommended Posts

Posted

Moi,

 

Asensin uuden painelaakerin samalla kun kaikki muutkin kytkimen kamat. Säädöt ja kokeilut tallissa menivät ihan hyvin. Koeajoakin tehtiin kokonaiset 100m kunnes vaihteet eivät enää pelanneet.

 

Otettiin samalla adrenaliinillä moottori pois ja sieltähän vika löytyi. Miten tuo on voinut hajota? Asennus- vai valmistusvirhe? Made in Brazil.

 

Katso kuva.

 

IMG_6503.JPG

Posted

Tyypillinen halpistarvike tai jopa Brasilia OEM. Linjalta pukkaantuu hyvää ja huonoa, materiaalilaadut ei kestä vertailua 70-luvun saksaosiin, laadunvalvonta surkeaa ja tuurista loput kiinni.

Posted

Mulla tais kestää lähes 1000km brasileiro-laakeri joskus. Laatu lie pikkasen vaihtelevaa.

Saattoihan se olla asennusvirhekin, mutta günther-versiot ovat toimineet.

Guest fgronlun
Posted

Kai sulla on ollu vaihdelaatikossa se ohjaus holkki tallella!

 

Itte tuli aikoinaan vaihdettua uudemman mallinen laakeri vanhaan laatikkoon ja kesti pari painasua enneku teki saman tempun kuten sulla kuvassa.

Posted

Eikös se ohjausholkki palliksen laatikossa ole muovinen? Niin onhan se myös ehjä ettei ole halki ja pääse joustamaan ja pääse laakeria vinoon?

Posted

kyllä kaikki muu on ehjää. Joko surkea osa tai sitten jouset eivät olleet ihan paikallaan. Tiedäppä tuota. Nyt kuitenkin uudella Made in Germany -laakerilla ajettu jo 250m, joten on selvästi tukevampaa tekoa. Toki asennusvaiheeseenkin panostettiin hieman huolellisuutta ja DWL:n yhteisiä ajatuksia.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...