eturauhanen Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Mro Mistäs kannattaisi alkaa kyselemään junis pakun hisausurakointia, etelä-Suomi alueella? Mitä jengi on maksanut noin? Muchos nachos Quote Link to comment
NordBling Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 http://www.carace.fi Quote Link to comment
Simo Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Haetko hyvää vai halpaa? Oman juniksen kaikki hitsaukset makso vajaa 1000,- muutama vuosi takaperin, jälki sen mukaista... Aihio oli aika toivoton. Quote Link to comment
Lasse Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Varmaan riippuu paljonko ja mitä. Jos noita tekee hyvin niin aikaa palaa. Ratsupaikkaa tulee aika vauhdillakin. Tonni koko juniksen pohjasta kuullostaa halvalta, mutta yhdestä helmasta kalliilta. Quote Link to comment
Simo Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Aikaa noihin hitsaushommiin menee rutkasti jos hyvin tekee. Tossa mun projektissa meni hitsauksiin luokkaa 150-200tuntia, joten toi tonni oli halpa joskin myös jälki paikoin aika järkyttävää. Jos viet peltipajalle jossa tuntiveloitus vaikkapa 30-60,-/tunti niin tuo 200tuntia tekee sen 6000-12000,- :) Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Mulla voisi olla tiedossa yksi ukko joka tekee ihan kotikäyntejä jos vaan on tilat missä tehdä. Kaverilta velotti 20 e tunti mutta oli sitten jälki ja taso sellaista että en ole ennen nähnyt. Siis hyvässä mielessä. Minä pidin sitä erittäin halpana. Kaveri oli kohtuu nopea. Tämä siis Lopella. Selvittelen asiaa. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 jos joku tekee parilla kympillä/tunti kotikäyntejä, mää lopetan hitsaamisen :D Normaalisti taksa huitelee jossain 50-90 eskoo tunnilta Quote Link to comment
Barney Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Virosta löytyy hitsaajia. Kannattaa suhtautua pienellä varauksella luvattuihin asioihin. Lähipiirissä kokemusta volkkarien hitsauttamisesta/ maalauttamisesta/ verhoilusta Virossa. Löytyy hyviä seka todella huonoja kokemuksia. -b- Quote Link to comment
Kaitsu Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Halpaa ja hyvää ei helposti löydä täältäkään, niin kun ei varmaan mistään. Hyvää jälkeä olen nähnyt useammassakin GAZ21 projektissa, mutta jos haluaa, että VW näyttää siltä kuin se tehtaanpaappojen jäljiltä oli, niin tekijöitä on paljon vähemmän. Täällä on esim. juniksia yhden miehen sormilla laskettava määrä ja nekin on kaikki Suomesta uitettuja - eli kokemusta ilmavolkkareista ei paljoa korjauspajoilla ole. Jos sen sijaan on tarkoitus hitsata/fiksata auto myyntikuntoon, niin se täällä kyllä osataan. Ja suomalaiset ostaa.. Quote Link to comment
Barney Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Tuolla osasivat ihan hyvin: http://www.artelliauto.ee/fi/etusivu Quote Link to comment
Recommended Posts