Jump to content

Hitsausurakointia


Recommended Posts

Aikaa noihin hitsaushommiin menee rutkasti jos hyvin tekee. Tossa mun projektissa meni hitsauksiin luokkaa 150-200tuntia, joten toi tonni oli halpa joskin myös jälki paikoin aika järkyttävää.

Jos viet peltipajalle jossa tuntiveloitus vaikkapa 30-60,-/tunti niin tuo 200tuntia tekee sen 6000-12000,- :)

Link to comment
Guest Jussinbussi

Mulla voisi olla tiedossa yksi ukko joka tekee ihan kotikäyntejä jos vaan on tilat missä tehdä. Kaverilta velotti 20 e tunti mutta oli sitten jälki ja taso sellaista että en ole ennen nähnyt. Siis hyvässä mielessä.

Minä pidin sitä erittäin halpana. Kaveri oli kohtuu nopea.

Tämä siis Lopella. Selvittelen asiaa.

Link to comment

Virosta löytyy hitsaajia. Kannattaa suhtautua pienellä varauksella luvattuihin asioihin.

Lähipiirissä kokemusta volkkarien hitsauttamisesta/ maalauttamisesta/ verhoilusta Virossa. Löytyy hyviä seka todella huonoja kokemuksia.

 

-b-

Link to comment

Halpaa ja hyvää ei helposti löydä täältäkään, niin kun ei varmaan mistään. Hyvää jälkeä olen nähnyt useammassakin GAZ21 projektissa, mutta jos haluaa, että VW näyttää siltä kuin se tehtaanpaappojen jäljiltä oli, niin tekijöitä on paljon vähemmän. Täällä on esim. juniksia yhden miehen sormilla laskettava määrä ja nekin on kaikki Suomesta uitettuja - eli kokemusta ilmavolkkareista ei paljoa korjauspajoilla ole.

Jos sen sijaan on tarkoitus hitsata/fiksata auto myyntikuntoon, niin se täällä kyllä osataan. Ja suomalaiset ostaa..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...