mikan Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Moi! Onko kukaan törmännyt alle 2" ahtopainemittariin? Jostain netin syövereistä löysin juttua 1 1/2" ahtopainemittarista, mutta en sitten tietoa valmistajasta tai myyjästä. Skaalaa sais olla jonnekin 30 psi / 2 bar asti. VDO:lta löytyis kyllä tuon kokoisia painemittareita, mutta ne ei oo varsinaisia "turbo-malleja". t. Mika Quote Link to comment
Tanhis Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Tarvitseeko olla taustavalaistu ja mitä rarkoitat ns turbo mallisella mittarilla. Itse hain joskus omaan woorttiin ihan hyrdauliikka liikkestä mittarin valikoimaa ja kokoja on yleensä vähän liikaakin varsinkin jos jaksaa selailla hetken luetteloita. Quote Link to comment
aki Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Teollisuuspuolelta paineilmamittari jos esteettiset ominaisuudet riittää? Näitähän on noi postiautot pullollaan :D Quote Link to comment
mikan Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 Turbo-mallisella tarkoitin sellaista, joka näyttää myös alipaineen: VDO:lta löytyisi siis 1,5" koossa tälläisiä: Taustavalaistus ei välttämätön. Sais siinä olla vähän estetiikkaakin, koska tulee siviiliautoon. Harrastepelissä mulla onkin hydrauliikkafirman tuote. t. Mika Quote Link to comment
Jr Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 pikainen googletus. http://www.merx-tuning.de/Prosport-Zusatzinstrumente--Prosport-Anzeigeinstrument/45mm-Transparent/-4-11-92-110-136-875.html Edit: lisää http://www.j-spectuning.com/index.php/cPath/21_24_34 Quote Link to comment
mikan Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 Toiset ne vaan on parempia googlettamaan kuin toiset. Itse varmaan tunnin kokeilin kaikenlaista huonolla menestyksellä. Onhan tuo 45 mm tietty hieman isompi kuin hakemani 38, mutta täytyy suorittaa mittauksia. Kiitos! t. Mika Quote Link to comment
Recommended Posts