Jump to content

Mistä pieni ahtopainemittari?


Recommended Posts

Moi!

 

Onko kukaan törmännyt alle 2" ahtopainemittariin? Jostain netin syövereistä löysin juttua 1 1/2" ahtopainemittarista, mutta en sitten tietoa valmistajasta tai myyjästä. Skaalaa sais olla jonnekin 30 psi / 2 bar asti. VDO:lta löytyis kyllä tuon kokoisia painemittareita, mutta ne ei oo varsinaisia "turbo-malleja".

 

t. Mika

Link to comment

Tarvitseeko olla taustavalaistu ja mitä rarkoitat ns turbo mallisella mittarilla.

 

Itse hain joskus omaan woorttiin ihan hyrdauliikka liikkestä mittarin valikoimaa ja kokoja on yleensä vähän liikaakin varsinkin jos jaksaa selailla hetken luetteloita.

Link to comment

Turbo-mallisella tarkoitin sellaista, joka näyttää myös alipaineen:

151-07-01-35_front.jpg

 

VDO:lta löytyisi siis 1,5" koossa tälläisiä:

153-007_front.jpg

 

Taustavalaistus ei välttämätön. Sais siinä olla vähän estetiikkaakin, koska tulee siviiliautoon. Harrastepelissä mulla onkin hydrauliikkafirman tuote.

 

t. Mika

Link to comment

Toiset ne vaan on parempia googlettamaan kuin toiset. Itse varmaan tunnin kokeilin kaikenlaista huonolla menestyksellä.

Onhan tuo 45 mm tietty hieman isompi kuin hakemani 38, mutta täytyy suorittaa mittauksia. Kiitos!

 

t. Mika

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...