Guest Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Moro, Apuja tarvitaan ja tässä kohtaa peukalo on keskellä kämmentä... Ongelma #1: 1600 kupla vm 73 - kaikkiaan vakiopeli - hyytyy/tukehtuu kun painan kaasun suht nopeasti pohjaan, siitä kun pikkusen höllää, kone piristyy muutaman sekunnin viiveellä ja lähtee kiihtymään normaalisti vakiokuplan verkkaudella. Kone lähtee hyvin käymään ja tyhjäkäynti on OK. Mäkistä tietä ajaessa pitää olla tarkkana että kaasua lisää riittävän varovasti, muuten jää mäet kiipeämättä vaikka alkutilanteessa on kierroksia riitävästi. Tukehtumisongelma ilmenee sekä kylmällä että lämpimällä koneella. Bensapumpun vaihdoin juuri, eikä tuo vaikuta sytytysongelmalta. Ongelma #2: Katsastin kuplan kesäkuun alussa kesäkäyttöön ja jarrut olivat ihan bueno, jopa ihan tasan näytti mittarit konttorilla. Kuukauden ajon jälkeen etujarrut alkoivat yhtäkkiä puoltaa oikealle ja viikkoa myöhemmin vasemmalle. En ole vielä avannut rumpuja kun painin #1:n kanssa. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Olisiko jarrupääsylinterissä jotain jumissa? -tomsson Quote Link to comment
janiman Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Kiihdytyspumpun kalvovika ainakin aiheuttaa ed.mainitun hyytymisen kiihdyttäessä. Oletko katsonut, että kiihdytyspumppu toimii? Quote Link to comment
Guest oskuk Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Kiihdytyspumpun kalvovika ainakin aiheuttaa ed.mainitun hyytymisen kiihdyttäessä. Oletko katsonut, että kiihdytyspumppu toimii? ...roska siinä kiihdytyspumpun putkessa tekee luonnollisesti saman. Quote Link to comment
TeeKoo Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Samanlainen jarruongelma korjaantui jarruletkujen vaihdolla. Letkut olivat turvonneet sisältä umpeen, joten paine ei päässyt pois jarrusylinteriltä. Quote Link to comment
multanen Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 #1 Jos ei muu auta niin sytytyksen ajoituskin kannattaa tarkistaa, vois olla aikasella. Quote Link to comment
Guest Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Kiihdytyspumpussa näyttäisi olevan ongelmaa, ei ruuttaa polttoainetta kurkkuun, kun virrat on päällä ja kaasuvivusta vetää. Ei kun korjaussarjan hankintaan ja purku puuhiin. Kiitos vastauksista! Quote Link to comment
metake Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Kiihdytyspumpum messinkinen putkenpää (kaasuttimen kurkussa) tukkeutuu helposti ulkopäästä. Jos vika on siinä niin eitarvita korjausarjaa sen korjaamiseen. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.