Jump to content

Volkswagen teksti


Guest trlpr

Recommended Posts

Olisko jollain tästä merkistä jotain piirroskuvaa linkittää tai tietoa millä fonttinimellä tää kirjainlaji netistä vois löytyä. Oon googlettanu jos jollakin hakusanalla enkä löydä. Pitäis saada hyvä piirroskuva brodeeraajalle sisustan verhoiluja varten

post-2397-13888365326454_thumb.jpg

Link to comment
Olisko jollain tästä merkistä jotain piirroskuvaa linkittää tai tietoa millä fonttinimellä tää kirjainlaji netistä vois löytyä. Oon googlettanu jos jollakin hakusanalla enkä löydä. Pitäis saada hyvä piirroskuva brodeeraajalle sisustan verhoiluja varten

 

Selviäiskö täältä?

http://www.myfonts.com/WhatTheFont/

 

Eipä oikein selvinny. Kaikkia harakanvarpaita vaan tarjoilee..

Link to comment

Mulla ois tuo metallisena aitona merkkinä ja Wordissä kuvana. Pelkkää piirrosta en osaa siitä tehdä, mutta tuollaisia wordin kuvia ovat täällä brodeeranneet. Saishan sen tallennettua jpg:näkin. Auttaako? Tollaista fonttia ei varmaan oo edes olemassa.

Tossa on yks helposti kopioitava kuva reprosta:

 

111-911_2.jpg

 

edittiä: pötyä höpötin omasta merkistä - kait mäkin haaveilin ja etsin aikoinani tollaista, mutta se mun merkki on kyllä tätä tutumpaa kulmikasta fonttia...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...