Guest ajokenkä Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 Ei kellään ois mittään vinkkiä millä sais jämähtäneet männät liikkumaan pytyissä sen verta et sais pytyt pois? :D on kokeilu irrotusöljyä ja valopetroolia, puukalikkaa ja vasaraa, mikkää ei auta. :D :( ehdotuksia?? Ja tietääkö joku jonkun muun nettisivun kun tuo hotcar mist sais osia tuollaseen koneeseen? :) Quote Link to comment
NordBling Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 http://www.aircooled.fi/ http://www.paruzzi.com/fi/ Neoretro ja Keiteleen kone toimii paremminkin puhelimen avulla (tai mailin) Quote Link to comment
Jorrma Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Pitäskö noi mainosbannerit isommiksi laittaa tälle sivustolle että ne näkyis? Hassua muuten että toi Hot Cars tulee aina esille näissä kyselyissä, taitaa parhaiten mainostaa.... Quote Link to comment
Tanhis Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Löpö on aika pop noihin hommiin ajan kanssa. Ja tietty jos on kiire niin löpö/öljy yhdistettynä lämmön kanssa = sotkuista ja valkoista savua jokapuolella. Quote Link to comment
busgods Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Laitappa palstalle tieto että mistä koneaihiosta on kyse. Noin niinkuin lohkon tyyppi olisi hyvä lähtökohta. Neropatit voi sitten kertoa että kannattaako sitä alkaa edes kunnostamaan. Lähtökohtaisesti tuon magnitudin jumiutuminen aiheuttaisi ainakin allekirjoittaneella välittömän kuusakoski-syndrooman. Kerro myös ihmeessä että aiotko elvyttää tästä arpamoottorista käyttökoneen, jokkiskoneen, kisakoneen, vai kenties jotain muuta. Quote Link to comment
Tanhis Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Nopean salapoliisityön tuloksena veikkaisin että kone on 1600tl kolkista. Ja rakennuksen kohteena on sopuhintainen kone. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Se että säästelet vanhoja valmiiksi rikkonaisia osia, on mielestäni turhaa, koska OK laatuset 85,5/69 uudet mäntä/putki sarjat maksaa sen verran ettei vanhoja kannata alkaa kunnostaa (hoonaus 10-15e/sylinteri + renkaat maksaa nekin jotakin). Hoonaamalla ja rengastamalla sullon kuitenkin vain väljät sylinterit + kuluneet m-tapit + männät väljin männänrengas urin. Boonuksena uusilla kalikoilla säästyt m-rengasurien putsaamiselta Alla mallisuoritus purkamisesta :) Quote Link to comment
SePi Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Ei kellään ois mittään vinkkiä millä sais jämähtäneet männät liikkumaan pytyissä sen verta et sais pytyt pois? :D Ehkäpä tässä on vaan tarve purkaa kone, et saa laittaa uutta osaa tilalle. Tosin jos pytyt on jo noin jumissa, niin onko arvokasta pelastettavaa enää muuallakaan? Tuskin matching numbers -entisöinnistä nyt kyse Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.