Guest VenaCavaInferior Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Moikka onko tiedossa mitään kikka kolmosta millä noi takalatat saa paikalleen. Kohdat saan väänösauvoista haettua, mutta en väännettyä paikalleen. Koitin kuormaliinalla tunkata kohdille, mutta väännössä ei enää lähde liikkumaan paikalleen vaikka kuinka antaa moskaa. Sen verran hauilla löysin että latat kiinni laatikkoon ja sitten tunkaten paikalleen, mutta onnistuuko jos kori ei ole paikallaan kun tuntuvat olevan niin pirun jäykät? Ja kysessä siin -73 kupla 1300 heilurilaatikolla. Quote Link to comment
Tanhis Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Näin joskus tein typekolmosessa. Ja onhan rasvaa välissä. Quote Link to comment
vwagen Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Tarkennetaan hieman tuota Tanhiksen sanomaa,rasvaa pitää olla spooreissa mutta kumeissa EI saa olla rasvaa,niihin laitetaan talkkia tai grafiitti jauhetta. Quote Link to comment
Tanhis Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Tarkennetaan hieman tuota Tanhiksen sanomaa,rasvaa pitää olla spooreissa mutta kumeissa EI saa olla rasvaa,niihin laitetaan talkkia tai grafiitti jauhetta. Tai kumia turvottamatonta rasvaa. Mutta eiköhän tästäkin tappelun aikaiseksi saa. Mutta tosiaan tässä tapauksessa tarkoitin juurinki spooreja. Quote Link to comment
-tipi- Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Ite korvaisin tuon ulosvetäjän, jolla Tanhis on painanut latan paikalleen, ihan sillä orkkis kopalla ja kumilla. Voi olla että joutuu käyttämään pidempiä pultteja, mut nehän voi sit vaihtaa yks kerrallaan vakioihin, kun paketti on kasassa. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Lyijyleka on pop! Quote Link to comment
Guest VenaCavaInferior Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Kettinkitaljalla sain väännettyä noi latat paikalleen ja pelkääjän puoli on ok, mutta kuskin puoli ei ole linjassa joten en saa koppaa kumin kanssa päälle, koko akseli on liian ylhäällä. Onko vinkkejä miten sen saa liikkumaan vai pitääkö vielä irroittaa? Quote Link to comment
Guest MikkoL Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Itse nostin lattaa tunkilla varovasti ylöspäin tuolta akseli putken päästä niin että latta irtosi ala stopparistaan pari milliä, silloin se koppa meni paikalleen ilman niitä pitempiä pultteja. Mitä enemmän nostat nii sitä enemmän se kopan puoleinen pää laskee. Tarvii tietysti olla nuo kilkkeet (mitä ylläolevassa kuvassa lattialla) autossa kiinni. Quote Link to comment
Guest VenaCavaInferior Posted November 26, 2012 Share Posted November 26, 2012 Ok kiitos tästä. Quote Link to comment
eekoo Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 oli helppo rasti kun koppa ei ole päällä https://picasaweb.google.com/1001652928 ... 6243332802, 2x5 lankku tallin kattoa vasten ja käsipumpulla ylös. https://picasaweb.google.com/1001652928 ... 3754571890 Fairya kumeihin liukasteeksi ja ylipitkillä pulteilla kii. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.