Jump to content

AN liittimien kanssa kikkailua


Recommended Posts

Itse tutustuin AN -liitoksiin ensimmäisen kerran vasta tänä talvena, kun lisäsin voitelujärjestelmään ulkoisen öljynjäähdyttimen ja termarin ja polttoainepuolelle laitoin turvatankin ja sen mukana esisuodattimen, pienen sähköpumpun, välisäiliön, isomman sähköpumpun, pääsuodattimen ja läpiviennit tavaratilasta auton alle. Kaikki liitokset tein AN -liittimillä, yhteensä 25 letkun päätä. Olin ensikertalainen ja silti kaikki näyttäisivät pitävän laakista. Olen kyllä todella tyytyväinen noihin ja jatkossa pitää tehdä konehuoneenkin bensalinjat AN -jutuilla.

Ainoa hankaluus, mihin alussa törmäsin, oli letkun katkaiseminen. Jostain syystä en oppinut tekemään sitä laikalla. Sitten kokeilin rautasahaa ja homma alkoi sujumaan. Eli mun mielestä paras katkaisulaite on ihan tavan rautasaha.

Valtaosan liittimistä ja adaptereista tilasin täältä, http://stores.ebay.com/Torques-U-K . Hyvän tuntuisia tuotteita, toimitus nopeampi, kuin monissa kotimaisissa nettikaupoissa ja vallan kattava valikoima.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...