spege Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Von Willebrandtin tauti eli VW tauti on ihan oikeesti vakava sairaus mutta osa oireista käy meihinkin. "VW-tekijä on rakenteeltaan normaalia mutta sitä on liian vähän . . . . Tyypin 1 tauti voi lieventyä vuosien mittaan, koska VW-tekijätaso nousee ikääntyessä" Oma tyypin 1 tauti on aika hallinnassa, ne on lisääntyny jo kolmeen... PKa Quote Link to comment
NordBling Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Nii, onko kysymyksessä tauti, johon ei löydy parannusta? Oireiden lievittämiseen käytetään yleisesti tyypin 1 lisäämistä, myös tyyppien 2-4 lisääminen tuo tilapäistä helpotusta. Joskin usein myös ahdistusta. Quote Link to comment
Tanhis Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Nii, onko kysymyksessä tauti, johon ei löydy parannusta? Oireiden lievittämiseen käytetään yleisesti tyypin 1 lisäämistä, myös tyyppien 2-4 lisääminen tuo tilapäistä helpotusta. Joskin usein myös ahdistusta. Ja jotkut jopa purkaa taudin oireita ostamalla uudempia malleja. Quote Link to comment
spege Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Omaa kokemusta malleista -51, -54, -55, -56, -57, -58, -64, -65, -66, -67, -69, -71, -73, -74, -75, -85 ja 2007 ja tyypeistä 1,2,3,4 ja nuo pari Golfia Ei silti tunnu helpottavan. Kroonistahan tää on kun alkoi jo 1977 vm -66 kuplasta. Quote Link to comment
Jaku82 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 itse aattelin pysyä 60 luvun puolella.. oli 2000 luvun 3bg passatti ja uus 2011 polo niin niistä sitä ahdistusta sai..passatista varsinkin... jos nää 60 lukulaiset ei ahdistais niin..ainakin niiden tekniikka pitäis olla helpompaa ku uusien volkkareiden.. Quote Link to comment
spege Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Mikä voi olla helpompaa kuin uus tekniikka? Ajoin tuolla -07 Golfilla yli 90 tuhatta ja nykynen omistaja on tuupannu 70 tuhatta lisää. Ei kertaakaan mitään murheita. 30+60+90 tuhatta huollot maksoi yhteensä alle 900 euroo eli alle sentin per kilometri. Hmm... taitaa tekstistä paistaa läpi että uuden Golfin ostopäätös on jo 96% tasolla... Vastapainoks tallissa on nuo -56, -74 ja -75 kuhmut. Niistä vois yhden myydä. Quote Link to comment
Guest -sippo- Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Edullisia kilometrejä kertyy uudella kalustolla. Itsellä tallissa -54, tuhansia euroja palanu, enkä oo ikinä ajanu metriäkää ja vielä menee jokunen tonni, ennen kun ajan (ehkä). Epätervettä hommaa vrt. otsikko. Quote Link to comment
Jaku82 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 en ihan usko tuota 3 huoltoa ja 900€. voihan se tietty uudessa ekat huollot olla halvempia.. mun passatti oli joku maanantai versio.. ostin joku 130tkm ajettuna myin 299tkm ajettuna kun kukaan,ei edes volkkarin merkkihuolto saanut kuntoon.. paras oli kun vaihdattivat turbonkin ja se maksoi 1700€ eikä tullu edes kuntoon.. loppulasku oli rapiat 4000€..paskana myin etiäpäin.. siitä jäi pikkuisen paha maku suuhun..polo oli itteasiassa 09,siin ei ikinä ollu mitään.. mut kumpikin sai väistyä. nyt toyota.. :D Quote Link to comment
Lmm Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Täysin samoilla linjoilla ollaan. Volkkari vaihtui kans toyotaan.. Quote Link to comment
Guest k1200rs Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 VW tautiin haettu parannusta typ-1:sellä ja näillä uudemmillakin. Itsellä 2002 74kw passat ja jakopää huolto on pörhöllä jo se 750€. kestävyydestä sen verran ostaessa 60t km nyt 315t km, remonttia 300t km kohdalla meni kaksmassa vauhtipyöra jonka tilalle meni normi romut hintaa 500€ (ja piitkä pullo viinaa nosturi vuokrasta) ja vetonivelien suojakumi jumppaa on saanu harrastaa. Yks pyöränlaakeri. Halvinta autoilua ollu kakkos koppa golfilla makso 400€ ja 100:nen remonteihi ajon 4v möin 400€ etiäpäin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.